صور المذيع اسامة منير



صور المذيع اسامة منير

33 Responses so far.

  1. غير معرف says:

    على اساس انه عبد الحليم حافظ حاجة تجنن

  2. مودى says:

    كل اى بيعمله بيعطل الطلبة ويلعب فى دماغ العيال

  3. غير معرف says:

    اسامه انا بحب ابن عمي بس حصل خلف بين ابو وامي واخي الكبير وولم كان عوز يتقوزني بس انا رفض مع انا كانت بموت في بس كانت خيف .وتقدم لي وحدتاني وانا وفقت بس انا مابحبوش خلص بس على شان مي واخوي الانه يعرفو واناخيف اقولو انامابحبوش الني خيف يزعل مني وابن عمي بايحبن وانا وبن حب بعض7سنين ولم عرف انا في واحد حي تقدم لي واني وفق وتكلم مع اخواني وقال انتي لي وحدي

  4. كرستين says:

    انا بحبك اوى يا اسامة وبجد نفسى تبقى كدة عالطرل وفى نجاح دايما ومالكش دعوة بكلام الناس

  5. غير معرف says:

    ana b7bk moooooooooooooooooooot ya osama

  6. انطونيوس says:

    انا بحبك مووووووووت يا اسامه و يا رب يخليك لينا على طووول

  7. غير معرف says:

    انا حسين من اسكندرية لسة جديد فى البرنامج بجد البرنامج دة جميل يا استاذ اسامة وعايز اوصل رسالة لروح قلبى اميرة وبقولها انى بحبيك اووووووووى وعمرى ما حبيت حد غيريك وانتى اجمل حاجة حصلتلى فى حياتى ويارب تبقى من نصيبى وخايف اوى تروحى منى او اترفض وسعتها اتمنى الموت ولا اشوفيك لحد غيرى وانا اتغيرت عشانيك ومستعد اضحى باى حاجة فى الدنيا عشانيك وانا مليش فى الدنيا دى الا انتى وهفضل احبيك لاخر يوم فى عمرى و اوعديك انى باذن الله مش هزعلك منى يا روح قلبى

  8. غير معرف says:

    هاى اسامه انا خالد من مصر كنت بحب بنت خالتي قوي ولغايه دلوقت بس لما اتقدمت اهلا قالو ان مش ينفع دلوقتي علشان بتدرس فجربت اسالها رايك ايه قالت ان مش عايز تسمع حاجه عن الموضوع ده بالرغم ان كل لما تشوفتي بتبص ليه بصاتاعجاب انا مش عارف هيه عملت كده ليه علشان جربت اكلمها في التليفون ولا ايه وياريت رد يا اسامه

  9. غير معرف says:

    انت كل حاجة بتقولها صح وبحب اسمعك جدا وقادر تفهم دماغ الشباب وبالتوفيق دايما

  10. غير معرف says:

    أنا معجبة بالبرنامج بتاعك أووي بس لأسف مش بعرف أتبعو عشان سافرة الإمارات وفرق التوقيت بيكون كبير ياريت لو تقوم بتسجيل الحلاقات أو يكون في إعادة

  11. غير معرف says:

    my name is hany i live in norway i just wanna know the phone number and the e mail to osamah mounir to join hes program thanks hany

  12. غير معرف says:

    كنت بحترمك جدا ..وبصدق كل كلامك بس بصراحة من يوم عيد ميلاد منه فضالى المشِؤم وانت سقط من نظري

  13. غير معرف says:

    هاااااااااااى يااسامه انا بحبك جدآآآآآآآآآ بحب اسمعك ابسهر علشان اسمعك كلك الجميل محمودالاسكندرانى

  14. غير معرف says:

    انا بقا اسلام هشام 20 سنه طول وقتى بدور على انسانه احبها بجد واهديها عمرى كله

  15. غير معرف says:

    من السهل الحديث عن المبادىء و القيم و الكلام عن الخطواط الصحيحة فى الحياة و فى العلاقات الانسانية و العاطفية ولكن ان يكون المتحدث صادق فيما يقول و ليس ان الموضوع مجرد اكل عيش و المتجارة باحاسيس الشباب فهذا ما كنت ارجوه منك ولن تعرف حقيقة اى شخص حتى ترى حقيقة حياته الشخصية0

  16. غير معرف says:

    من هنا عاوزه اقول كلمتين

    بحبك جدااااا بااابوعمرو ربنا مايحرمنى منك

    واعرف واتاكد انك حب عمرى اللى مهما حصل ماليش غيره

    معاك بحس بالامان والعطف والحب وكل شىء جميييل


    اشهد كل الناس دى انى بحبببببك

  17. غير معرف says:

    سامحنى يااحب مالى فى الدنيا ان كنت سببت لك ضيق

    لكن اسبابى انت متفهمها جيدا ومقتنع بيها

    ويمكن فى يوم من الايام نجتمع على غير ترتيب مننا

    بحببببببببك

  18. غير معرف says:

    انا مش عارفه اللى انا فيه دلوقتى حب ولا مجرد رد فعل،عشان هو بيحبنى،اتأكد ازاااااااى،ارجوك رد عليا

  19. غير معرف says:

    انا بقول لايمن حبيبى ربنا يخليك ليا و ما يحرمنيش منك ابدا ما فيش راجل فى الدنيا زيك فى حبك وحنانك وشخصيتك واحترامك فعلا انا محظوظة بيك يارب يديمك عليا ويكفينا شر عيون الناس بحبك وبعشك اوى اوى

  20. غير معرف says:

    انا بحب واحدة اسمها نوره بس لسه ماقولتلهاش اني بحبها وخايف اصرحها بحبي تجرحني وترفض ومش عارف اعمل ايه بحبها مووووووووت بعشقها لدرجة الجنوون .

  21. غير معرف says:

    انت ليه اخترت تتكلم عن الحب

  22. غير معرف says:

    سامح من نجع حمادى انا اول مره اشترك بالبرنامج بس بصراحه برنامج جميل اوى وانا بحب اسمعه اوى وربنا يوفقك يا اسامه ونشوف منك كل جديد

  23. غير معرف says:

    هاااى اسامة انا بحب اسمع البرنامج بتاعك اوى بجد جميل..وعيز اقول انى بحبك اوى يا ايه مهما الظروف فرقة بنا هفضل احبك لحد ..اموووووووو

  24. غير معرف says:

    هاى اسامة انا بحب شاب وكنا مرتبطين فترة 5 شهور بس للاسف احنا سبنا بعض بسبب انى ف مرة كلمت واحد صاحبه عشان اساله ع حاجة وهو زعل وادايق ونهى الموضوع بس انا عايزة اعرف هل ده سبب يخلى حد يسيب انسان بيحبه اوى وبيعتبره انه اهم حاجة ف حياته يا ريت ترد عليا وتجاوبنى

  25. غير معرف says:

    بموت فيك ياااااااااااااسامه ربنا يخليك لينا بحبك

  26. حبيبى بحبك اوى وياريت تتكلم عن خيانة الصديق شوية

  27. غير معرف says:

    هاي اسامه انا ارتبط بشاب لمده تلات سنين وبعد كده قالى اهلى مش موافقين لاسباب تافه جدا منها انى تعليمى عالى وفرق السن بنا قليل وانا بحبه وهو كمان وحتى الان بنتكلم مع بعض ومش عارفه ابعد عنه.. وف نفس الوقت مش راضيه عن نفسى وانا مازلت اكلمه.. لان مبقناش لبعض لان اهله رافضو رفض تام ومش عارفه اعمل ايه عشان ابعد عنه ومش اتكلم معاه تانى

  28. غير معرف says:

    هاى اسامة انا بحب اسمك بس للاسف بابا كان بيقولى لا اهتمى بدراستك الاول المهم انا حبيت واحد من 4 ابتدائى لحد 2 ثانوى ومزالبرضه انى بحبه ماما عرفت نصحتى دى كانت اول مرة اخبى عنها حاجة ولما عرفت قالتلى انا كنت مديالك الثقة دى الثقة اللى مابنا الكلام ده كان فى اولى اعدادى ارتبط بيه وعرف انى بحبه وانا فى اولى ثانوى وكلمته وانا كنت عارفه انه بيحب زملتى بس جه اليوم وقالى انه بيحب زملتى وغبيت عليه انى كنت اعرف وكنت كل اسبوع اخرج معاه بس انا مش عارفة انساه ارجوج يااسامة قولى ازاى انساه وانا متأكده انى مش هعرف وغير كده انه الحب الاولانى فى حياتى كلها حبيت بعده 3 مرات بس برضه مش عارفة عملت كده علشان انساه ومعرفتش عملت المستحيل انا حياتى مدمرة من غيره انا صارحته وقولتله كزا مرة علشان يحس بيا معرف هو كمان ينساها وانا معرفتش انساه

  29. غير معرف says:

    مش زى انا 8 سنين بحبه وارتبط معاه سنة بس وكنت بحبه اوى اوى

  30. غير معرف says:

    اسامه انا تعباااااااان ومخنوووق وهموت نفسى هو الحب بقى كلو كدب ليه الحب كدبه يا اسامه انا عفروتوو 20 سنه

  31. غير معرف says:

    ازيك يا اسامه انا بحبك اوى انا كماان على فكره اسمى اسامه وبجد انا نفسى تشوف رسلتى...بص يا اسامه انا كنت بحب وحد وهيا كمان كانت بتحبنى وسبنا بعض فتره وفى الفتره دى جالها عريس وهيا وفقت مش بمزجها عشان باباها ومامتها وهما دولقتى مخطوبين بس بجد انا بحبها اووى نفسى ترجعلى تااانى انا بجد دولوقتى بس عرفت انها غاليه عليا اووى وهيا كمان عايزه ترجعلى بس المشكله فى اهله هيا عايزه تسيبه وهما مش موفقين وانا عايزك تقولى اعمل ايه

  32. غير معرف says:

    هاي اسامه انا توته بحيى البرنمج دى كتيييير

  33. غير معرف says:

    اسامة اول حاجة انا بشكرك على البرنامج بس انا تعبانة اوى انا بحب واحد وهو بيحبنى اوى بس اهلى مش عوزينة وانا اتبهدلت كتييير اوى ومش عارفة خلاص اعمل اية وانا كنت بفكر اموت نفسى او اسيب البيت وامشى انا تعبانة اوى ارجوك تقولى اعمل اية شكرا

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق