رد فعل مفاجئ

بصراحه انا اتعرفت على واحد وحبيته ومتأكده من حبه ليا هو اكبر منى بسنتين وفى اخر سنه من دراسته دلوقتى وبعد كده قولتله ان لو حصل حاجه عندى فى البيت وعرفوا انت رد فعلك هيكون ايه طبعا انا كنت متوقعه حاجه وهو قال حاجه تانيه خالص قاللى يعنى اقولهم انى لسه طالب وباخد مصروفى والكلام دا لا اكيد اللى انتى بتقوليه دا مش هينفع مع انى واثقه انه بيحبنى بس هو فى نفس الوقت مش عاوز يبقى صغير فى نظرهم ومش عاوز يدخل البيت كده لو حصل حاجه يعنى يقولى مش عارف اعمل ايه بس يقولى فى نفس الوقت مش عاوزك تضيعى منى بصراحه انا مش عارفه اعمل ايه قولت خلاص هنهى الموضوع ومش هتكلم معاه تانى وقررت كده لكن رجع هو وقاللى اللى انتى عاوزاه وكده هعمله ومش هقدر ابعد عنك بس انا مش عارفه اقرر عاوزاه وخفت منه.

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق