شات راديو محطة مصر Chat Radio Mahtet Masr


يجب على كل زائر او عضو بالشات معرفة ان الشات تم عملة مخصوص من اجلكم ومن اجل تواصل مستمعين ومحبين راديو محطة مصر بعضهم ببعض فبرجاء الالتزام بالاداب العامة وعدم جرح الاعضاء بألفاظ نابية او سيئة وعدم انتهاك او السبب فى اى ديانة , فلنقوم بقضاء وقت ممتع معاً

حاجات مهمة ممكن تساعدكم معاكم:

* إذا ظهر مربع اسود بدلاً من صندوق الدردشة، قم بتحميل أحدث إصدار من برنامج أدويي فلاش بلاير من هنا

* عند الدخول لأول مرة، يقوم النظام بإختيار إسم تلقائي لك. يمكنك تغييره بالضغط على اسمك(والذى سوف فى القائمة على اليمين) ثم قم بإستبدال الاسم المكتوب بإسمك
صورة توضيحية (اضغط على الصورة للتكبير)


* فى حالة ازعاجك بصوت الشات وتريد سماع محطة مصر بدون صوت الشات ,,, لغلقة قم بالاشارة على شكل الميكروفون فى الشات سوف يظهر لك مؤشر قم بسحبة على اسفل وبهذا ينتهى الازعاج..

* إذا وجدت الكلام مقلوب (الكلمات العربية تظهر من الشمال الى اليمين)، اضغط هنا واختر اللغة العربية
صورة توضيحية (اضغط على الصورة للتكبير)


------
وان شاء الله تستمتعوا معانا ومع مستمعين محطة مصر فى شات راديو محطة مصر - شات محطة مصر
------
اتفضلوا من هنا اضغط هنا للإستماع إلى جودة انقى دون انقطاع ودخول الشات
------

110 Responses so far.

  1. غير معرف says:

    سعد

  2. غير معرف says:

    يا مسمعنا كل جديد يارب يوفقكم

  3. غير معرف says:

    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

  4. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ says:

    هههههههههههههههههههههههههههههه بجد منا عارفه دانا .................

  5. غير معرف says:

    السلام عليكم يا احلى راديو راديو محطة مصر اتمنى منكم التجديد دايما وكل ما هو جديد على راديو محطة مصر

  6. سلمى says:

    السلااااااااااااااااااااام عليكم احلى رديو

  7. غير معرف says:

    ندى بجد دى احله محطه راديو محطه مصر

  8. غير معرف says:

    السلام عليكم انا بحب المطه دى جدا
    لانى مغتربه بتحسسنى انى متواصله مع بلدى واهلها
    وكمان اسامه راااااااااااائع

  9. غير معرف says:

    بجد يا اسامه انا بحبك جداااااااااا واملى فى الحياه انى اشوفك واتكلم معاك شخصيتك عجبانى اوى

  10. غير معرف says:

    بجد راديو مصر احلي حاجة اكتشفتها لغاية دلوقتي الغربة وحشة بحبك يامصر

  11. احمد عزت says:

    احلا محطه فى الدنيا واحلا اسامه فى الدنيا
    وبجد ربنا يوفقم

  12. غير معرف says:

    انا بحبك شات محطة مصر لااني اول مرة في حياتي احب كان من علية ودلوقتي ارتباطنا ببعض وعقبالكم

  13. حازم says:

    عايز اعرف الاميل اللى اراسل بيه للمحطه يا جماعه

  14. سما says:

    هااااااااااااى

  15. غير معرف says:

    بصراحة احلى محطة واحلى شات الاغانى حلوة اوى

  16. محمد جمال says:

    والله دى اجمل محطة في الدنيا شكرا جزيلا

  17. غير معرف says:

    السلام عليكم يشكررررررررررو بجد جامد اخر حاجه اجمد محطه يسلموووووووووو
    هاني

  18. ميرنا says:

    انا بحب

  19. غير معرف says:

    hi every body i love all off u

  20. غير معرف says:

    هااااااااااي هلي اجمل ناس في الدنيا وعلي كل المصريين

  21. غير معرف says:

    هاى
    اانا يمنى انا بموت فى راديو محطة مــــــــــــــصر

  22. غير معرف says:

    احب اشكر صاحب الفكرة لشات محطة مصر لانه بجد جميل جدااااااا

  23. غير معرف says:

    انا معجب بالراديو كتييييييييييييييييييييييييير

  24. بطوط says:

    أنا بحب راديو محطة مصر وأتمنى لها ولعامليها الافضل وبحب فى الله المذيع الرائع أسامة منير

    بطوووووووووووط

  25. غير معرف says:

    أنا بحب راديو محطة مصر وأتمنى لها ولعامليها الافضل وبحب فى الله المذيع الرائع أسامة

  26. reda says:

    هاى انا اول مره اكتب تعليق وبتمنلكو التوفيق

  27. غير معرف says:

    انا بصراحة زهقت من محطات الراديو كلها لغاية اما سمعت راديو محطة مصر ممكن اسمعو 24 ساعة ومزهقش وبجد المحطة جامدة اخر حاجة
    محمد ( ميدو ) يعنى بأسم شباب السويس

  28. غير معرف says:

    انا عايز ازاى ممكن ابعت للبرامج

  29. غير معرف says:

    يا جماعة انا عايز اعرف ازاى ابعت للبرامج
    انا بحب الراديو جدا انا اسمىcrazy boy

  30. غير معرف says:

    انا بقى بعشق حاجه اسمها راديو محطه مصر

  31. غير معرف says:

    انا الماجيك ونفسى اباة مدير في شات راديو محطة مصر

  32. غير معرف says:

    انا نفسى اكون مدير فى راديو محطة مصر

  33. غير معرف says:

    وحشاااانى يامصر ياااااااا ام الدنيا

  34. غير معرف says:

    هاى احب اتعرف على اى حد محترم لانى بحب معرفت الناس ودة الاميل بتاعى on_love58
    @yahoo.com

  35. غير معرف says:

    الراديو فكرة جميلة والشات اجمل احب اشكر صاحب الفكرة

  36. غير معرف says:

    هاى فارس

  37. فارس says:

    انا عاوز اغنية وياه بجد عاوز اسلم على الناس كلها فى راديو محطة مصر

  38. غير معرف says:

    بحبك يا اسامة منير

  39. عمر says:

    انا كان نفسى احب بنت بس مش ملاقى حد احبها

  40. غير معرف says:

    انابجدنفسى اتواصل مع محطة مصرومع اسامه منيربس مش عارفه ازاى ارجو المساعده

  41. غير معرف says:

    ما الامتاع الا بتعاملك مع الخرين بالمحبة واليقين متبادل بأحترام الا
    نسانية

  42. غير معرف says:

    انهردة الزكرة ال137 لهارى هودينى

  43. ميشوفارس القاضى says:

    لة الدنيا غابة الزمن جبار

  44. غير معرف says:

    hkhhhh

  45. Unknown says:

    السلام عليكم يا احلى راديو راديو محطة مصر اتمنى منكم التجديد دا

  46. غير معرف says:

    heyy

  47. غير معرف says:

    الاول السلام عليكم وبصراحة يا استاذ اسامة انا معجب بيك اوى وبصراحة نفسى اتكلم معاك المهم عايز اعرف حاجة من حضرتك هو فى حب نت ولا كلة بيضحك على كلة بصراحة مش لاقى حاجة اعملة غير اشوف الكدب والخيانة من كل الناس اسمى مودى

  48. غير معرف says:

    السلام عليكم انا اول مرة اكتب تعليق هنا وبجد اتمنى يكون دى اول مرة وانشاء الله تستمر انا نفسى اتعرف على بنت تكون من القاهرة ونفسها تحب بجد ودة رقمى وانا اسمى مصطفى 0111662526

  49. غير معرف says:

    السلام عليكم منورين تحياتي برنسيسه ايمي المصري

  50. غير معرف says:

    هاى مصظفى انا ياسمين من اليكس ممكن نتعرف انا كمان اول مره اعلق هنا

  51. غير معرف says:

    هاى مصطفى انا ياسمين ممكن نتعرف انا من اليكس

  52. غير معرف says:

    هاى

  53. غير معرف says:

    هااااااااااااااى

  54. فارس says:

    ممكن نتعرف

  55. غير معرف says:

    hiiiiiiiiiiiiii

  56. غير معرف says:

    لوسمحتم فيه شكوى منى لراديو محطة مصر مشرفين الشات منفلتين جدا واللى بيمتنع عن كلام غير لائق بيطرد تماما

  57. غير معرف says:

    انا مش عارفة ادخل الشات بسب المشرفين بيتكلموا ف كلام جنسىومنتهىالاباحية

  58. غير معرف says:

    لو سمحتم مازلت بطرد من ومشرف بيتكلم ف كلام جنسى وافلام

  59. esalm bebars says:

    مساء الخير علي احلي راديو موضوعي اني بحب انسانه غليه عليا اوي بس مش قادر اصراحه بحبي ومش قادر انسي اعمل ايه

  60. غير معرف says:

    الحب

  61. غير معرف says:

    الحب الجميل

  62. غير معرف says:

    يا جماعة فى حد بيتفرج على ستار اكادمى

  63. الاء says:

    the lest year

  64. نوووووووووووووور says:

    اهلين راديو محطه مصر

  65. غير معرف says:

    الحب اكذوبة يوجد فى الافلام فقط لاغير وانا شايفة كدة لانى لاول مرة فى حياتى احب بجد انجرحت بجد

  66. غير معرف says:

    نفسى الناس مش تجرح بعض وخصوصا من يحبه

  67. غير معرف says:

    هاى مرحبا انا بحب البرنامج قوى

  68. lovely_boy2609 says:

    انا مش فاهم حاجه من الشات ده

  69. غير معرف says:

    مةنوةى

  70. غير معرف says:

    هااااااااااااااااااى

  71. هنا says:

    هاى والله ولا انا كمان الشات فعلا غريب

  72. غير معرف says:

    السلام عليكم يسعد صباحكم

  73. غير معرف says:

    ابو ثروت

  74. علمنـــي الحـــب كيـــف ابكـــي مـــن غيـــر بكـــاء علمنـــي كيـــف أسهـــر الليالـــي وأعشـــق السمـــاء وعلمنـــي أنـــه ليـــس كــل مـــن يقـــول احبـــك مـــن العشـــاق ولكـــن لـــم يعلمنـــي كيـــف أتغلـــب علـــى ألـــم الاشتيـــاق

  75. تامر says:

    السلام عليكم انا اسمي تامر وبالنسبه للحب فالحب احساس مش كلام واذا اردت ان تحب فحب من يحبك ولا تحبب من تحب لانك بحبها او بح-به ليكي هتحبيه لاكن ممكن تكوني انتي بتحبيه او انت بتحبها وهي بتحبك كصديق او اخة ومش حسالك ولا حاسه بحبك
    شكرا

  76. تامر says:

    حضرتك عاوزه تتواصلي مع اسامه منير شخصيا عن طريق الاتصال ولا البرنامج وراديو محطه مصر فقط

  77. غير معرف says:

    هااااى

  78. غير معرف says:

    هااااى

  79. غير معرف says:

    ممكن نتعرف

  80. غير معرف says:

    سما

  81. غير معرف says:

    تحية طيبة من البرنس سامح حرب لاسرة البرنامج والى اهالى مصر كلة <<<<<< موحه >>>>>

  82. غير معرف says:

    هااااااااااااااااااي

  83. غير معرف says:

    هااااااااااااااااى

  84. غير معرف says:

    هااااااااااااااااى

  85. غير معرف says:

    عاملين ايه

  86. غير معرف says:

    كل سنه وانتو طيبين

  87. غير معرف says:

    هااااااااى ياعثل:)

  88. غير معرف says:

    هاى

  89. غير معرف says:

    هااااااااااااااااى

  90. غير معرف says:

    انا اسمى الواد الشقى وجاد جدا ممكن اتعرف

  91. احمد says:

    انا احمد اتمنى ايكون الشات لتعارف الاصدقاء واقامة مودة بينهم وبعض

  92. غير معرف says:

    hiiiiiiiiii

  93. غير معرف says:

    السلام عليكم انا ابليسسسسسسسسسسسسسس

  94. غير معرف says:

    السلام

  95. غير معرف says:

    الحب قصة رواها جد لاحفاده قبل النوم ولكن غلبهم النوم فوعدهم ان يكمل لهم القصة ولكن للاسف مات الجد قبل ان يكمل القصة فبقى الحب قصة لااحد يعرف نهايتها

  96. غير معرف says:

    الحب قصة رواها جد لاحفاده قبل النوم ولكن غلبهم النوم فوعدهم الجد ان يكمل لهم القصة ولكن للا سف مات الجد قبل ان يكمل القصة فبقى الحب قصة لا احد يعرف نهايتها

  97. غير معرف says:

    انا محتاجه اكلم مع حد

  98. غير معرف says:

    مخنوقه يا جماعه بجد انا مليش حد انا عندى 23 سنه خريجه اداب فرنساوى وبشتغل فى مستشفى خاصه بالاسكندريه وانا جاده فى كلامى بس محتاجه افضفض

  99. غير معرف says:

    الحب مشاعر واخلاص واحساس اسمع اسامة منير بس وانت هتعرف معنى الحب ياصديقى

  100. غير معرف says:

    شوووووووووووور

  101. غير معرف says:


    ana bgad magroha awy w mn akrb el nas lia wmsh 3rfa a3ml ai

  102. غير معرف says:


    ana bgad magroha awy w mn akrb el nas lia wmsh 3rfa a3ml ai

  103. مى says:

    ونا كمان ابقى كلمينى

  104. غير معرف says:

    انا بجد نفسى ارجع للانسان الى انا بحبه بس هو اهله مش موفقين على ارتباطنا وبجد بحبه اوى ومش عارفة اعمل اية حد يقولى اعمل ايه

  105. غير معرف says:

    انا بجد نفسى ارجع للانسان الى انا بحبه بس هو اهله مش موفقين على ارتباطنا وبجد بحبه اوى ومش عارفة اعمل اية حد يقولى اعمل ايه

  106. غير معرف says:

    بجد بحبك اوى يا احمد انت سالتنى وانا دلوقتى برد عليك يااحمد عبد الرحيم ايوه والله بحبك اوىىىىىىىىىىى

  107. غير معرف says:

    بجد بحبك اوى يا احمد انت سالتنى وانا دلوقتى برد عليك يااحمد عبد الرحيم ايوه والله بحبك اوىىىىىىىىىىى

  108. غير معرف says:

    احمد يارب تحس الى انا الى كتبت عشان بجد انا قولتها ادم العالم كلها ب ح ب ك ا و ى

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق