بيحبني بس مش عايزني زوجه


بسم الله الرحمن الرحيم

في البدايه اشكركم على المواضيع وعلى الموقع الحلو اللي بيناسب المجتمع واللي شدني..
مشكلتي اني بحب شخص من 3 سنوات بحبه بجنون لدرجه اني عازوه اشوفه دايما معايا هو بيحبني بصرحه انا عودته انا اهتم بيه وهو اصبح مغرور بعد ما كان يحبني بجنون انا لسه متعلقه بيه ولازلت ما انام الا لازم اعيط بسببه طول الليل بعدين انام..
لدرجه اني ارسله مسجات وانا بعبر عن اللي جوايا وهو ولاكأني ارسل.. كنت بفتكر اعياد ميلاه الهجري والميلادي واحتفل معها واعمله مفاجأه بس هو ولا مره تذكر يوم ميلادي..بصراحه هو لما يكون بعيد بيكابر بس لما يشوفني بيضعف وببين انه بيحبني .. انا عاوزاه يبقى معايا اعمل ايه.. ازاى اكسبه من جديد.. ازى اقدر اخليه يرجع يحبني زي الاول واكثر؟؟.

5 Responses so far.

  1. غير معرف says:

    والله انا مش عارفه اقول ايه رغم انى واقعه فى ننفس المشكله انا بحب محمد السيد وهو كمان بيموت فيه بس لااسف مش عارفين نعمل حاجة خالص

  2. امير الحب says:

    انا عن نفسى اشك انه حب غيرك والمشكله كمان انك خلتيه يتغر فى نفسه من كتر حبك ليه وللمزيد ممكن حضرتك تشرفينى على الايميل بتاعى وان شاء الله خير والله ولى التوفيق انا اسمى مصطفى ودة ايميلى وانا منتظر حضرتك على الايميل وهكتبلك رقمى برضو لو تحبى ايميلى هو )mh_mh2208@yahoo( الرقم )(0127564174) مع الشكر وان شاء الله هكون عند اسن ظنك السلام عليكم

  3. غير معرف says:

    انا كما بحب واحد موووت بس هو حبني قبل محبه ب 3 سنين و لما حبيته و بقيت بموت فيه بطل يحبني و قالي انه بطل و قبل ميقولي كان بيعاملني ببرود و مبيردش عليا ساعات اعمل ايه انا متأكده انه كان بيحبني قوي و بجد مش متخيله اني اتجوز غيره

  4. غير معرف says:

    انا شاب فى بداية المشوار ولسة بعمل مستقبل
    وتعرفت على بنوتة حلوة اوى وبتحبنى اوى وانا بحبها
    وهى هاتتحقق لية كل احلامى وطموحاتى بس فى مشكلة مش عارف ارتبط بيها لسبب واحد السبب انها طولها 140سم
    وانا طولى 180 ودا السبب فى انى مش عايز ارتبط بيها
    هل انا صح ولا غلط يارت حد يقولى الاجابة

  5. غير معرف says:

    انا شايفه ان انتى تحاولى تثقى فى نفسك اكثر وتبعدى عنه شويه وشوفى هو هيعمل ايه وتتكلمى معاه وتقوليلوا على اللى انتى حاسه بيه ولو هو فعلا بيحبك هيقرب منك ومش هيقدر على بعدك

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق