نجوم اف ام Nogoom FM 100.6

نجوم اف ام , راديو نجوم اف ام, استماع نجوم اف ام, اسمع ,نجوم اف ام,تردد نجوم اف ام

استماع اذاعة Nogoom FM 100.6 نجوم اف ام


راديو نجوم اف ام بث مباشر 
Radio Nogoom 100.6 FM

استماع راديو محطه مصر

أشهر برامجها
أنا والنجوم وهواك تقديم أسامه منير, برنامج يتحدث عن الحب والمشاكل العاطفية
زيرو تلات لينكات تقديم أكرم حسني يذكر ويذاع أيام الأحد والثلاثاء والخميس في الساعة الحادية عشر مساءً ويستمر لمدة ساعة على الهواء مباشرة، ويوم الأحد مخصص لمناقشة قضية أو حالة اجتماعية معينة مع الجمهور، والثلاثاء يتم فيه استضافة خبير الكومبيوتر حسن حامد ليجيب على استفسارات المستمعين حول المشاكل التقنية التي يواجهونها عند تعاملهم مع التكنلوجيا الحديثة ، والخميس مخصص لاستقبال شخصية شهيرة أو ناجحة في مجالها. (لم يعد يقدّم)
أجمد سبعة الساعة سبعة تقديم
مها بهنسي
عيش صباحك تقديم أحمد يونس (بعد ترك أحمد يونس للإذاعة ، صار
مروان قدري وناردين هما مقدما البرنامج
البرنامج ده بتاع موبينيل تقديم أكرم حسني وهو برنامج متخصص في الاخبار الفنية و متابعة احدث الاعمال الفنية سواء في الغناء او التمثيل . وتشاركه في التقديم المذيعة والممثلة
منى المراغي .
ساعة سمع تقديم طارق أبوالسعود وهو برنامج متخصص في إذاعة الأغاني القديمة
- انا والنجوم وهواكHawak@NileRadioProduction.com
SmS
: 6162

Telephone
: 38555022

2- بيبسى توب 40
pepsitop40@nileradioproduction.comSmS : 6162
Telephone
: 38555022

3- اجمد 7 الساعه سابعهpepsi7@nileradioproduction.comSmS : 6162

Telephone
: 38555022

4- البرنامج ده بتاع موبينيلmobinil@nileradioproduction.com
SmS
: 6162


Telephone : 38555022

150 Responses so far.

  1. غير معرف says:

    انا بحب برنامج انا والنجوم وهواك وبرنامج اجمد سبعة الساعة سبعة

  2. غير معرف says:

    2 ana ba7b ana w nogooom w hawak gadedan w ba7tram kalam awiii w 3awzaaa asm3 song ma7amd serag 2 2omuy y masr

  3. غير معرف says:

    كلامك يا اسامة صح يوم الاحد فى البرنامج بس للاسف مين يفهم احنا اصبحنا مغيبين اى حد يقول اى حاجة نمشى وراة بدون تفكير وربنا يسترها معانا

  4. دودو says:

    عارف يا اسامة انا نفسى تدى درس خصوصى لكل الازواج فى كيفية التعامل مع الزوجات انا جوزى بيحبنى فى صمت بس انا نفسى اسمع بس بصراحة الحب حلو قوى بيخلى الانسان يتخطى اى صعب

  5. دودو says:

    ممكن اقترح اقتراح خاص ببرنامج انا والنجوم وهواك ياريت نقلل الاغانى احنا طول اليوم بنسمع اغانى وممكن تكون متكررة اكثر من مرة عشان يكون معظم وقت البرنامج للتليفونات على فكرة احنا بنستفيد جدا من التجارب دية

  6. دودو says:

    مساء الفل يا اكرم برنامج مشس من زمان قوى تحفة

  7. غير معرف says:

    انا نفسى برنامج انا و النجوم و هواك تكون الاغانى فية قليلة يعنى ممكن تقلل مدة البرنامج بس تقلل الاغانى

  8. غير معرف says:

    انا احب الا ستاذ اسامة منير

  9. غير معرف says:

    اسامة برنامجك تحفة

  10. غير معرف says:

    انا اول مرة اسمع برنامج بيتك دنيتك بس استمتعت جداااااااااااا بحلقة النهاردة

  11. غير معرف says:

    انا يويا جديدة هنا انا بحبك اوى يا اسامة ومعجبة بالبرنامج

  12. غير معرف says:

    السلام عليكم احلى شى الراديو شكر على الاغانى الحلوة القحطانى السبكى شكر لكم

  13. غير معرف says:

    هاى

  14. غير معرف says:

    انا بحب اوي اف ام

  15. غير معرف says:

    فين الاستاذ اسامه يا جماعه

  16. غير معرف says:

    انا بحب كلام اسامة منير جدا

  17. البرنس says:

    اعلى واحسن راديو مشكووووووووووررررررر

  18. غير معرف says:

    برنامج حلو اوووووووووووووووووي وانا بحب اسامة منير

  19. حنين says:

    هاى اسامه بجد ربنا يوفقك انا عندى 19 سنه وكنت بحب واحد واعدنا مع بعض اربع سنين فا ابن عمى اتقدملى وبعد ما قولتلو قالى وافقى لان انا هسافر اشتغل انا تعبانه اوى ياريت تقولى اعمل ايه

  20. غير معرف says:

    احلى ازاعة واحلى برنامج انا والن جوم وهواك لاحلى اسامة فى الدنيا

  21. موها says:

    ميرسي اوي

  22. غير معرف says:

    احلى برنامج على الراديو بجد انا سعيد بهذا البرنامج

  23. غير معرف says:

    حنين متزعليش على نجمة ضاعت منك السما مليئة بالنجوم وبجد ربنا عمرة مابيعمل حاجة وحشة وبعدين هو كدة يبقى محبكيش مدام باعك فى ثانية يبقى بجد مايستاهلش انك تفكرى حتى فية

  24. غير معرف says:

    انا بحب زوجى قوى لكنة لايشعرنى بالحب دة

  25. غير معرف says:

    كفاية نفاق يا مجدى يا عبد الغنى

  26. غير معرف says:

    ممكن اسئل سوال بس ياريت اى حد يجوابنى بصراحه انا كنت بحب واحده بس هى مش تعرف انا قولت لصحبى ان انا بحبها وعاوز اتقدم واخطبه انا قولت لصحبى علشان هو اقرب واحد ليا بعد اسبوع لاقيت اخوه بيقول انت مش هتقول مبروك ليا بقوله على ايه قال انا خطبت وعارفين طلع خاطب مين اللى انا قولت لصحبى عليه هو قال لاخوه انا اعمل ايه دلوقتى

  27. غير معرف says:

    والله سيبك منها وكل واحد لية نصيبو وربنا يرزقك ببنت الحلال وشكرا لكم

  28. غير معرف says:

    عشان خاطر ربنا تعملو رقم دولي للبرنامج انا من الاردن وبحب بنت خالتي من مصر بقالي كتير وفي مشاكل كتير وعايز اكلم اسامه بجد يا ريت تعملو رقم دولي
    للبرنامج

  29. غير معرف says:

    انا شايفه ان حال مصر مش هيتصلح الى لو كل مسأول اى ان كان يشوف مصلحه الناس من مصلحته لان اكتر حاجه الانسان هى نفسه!!!!

  30. غير معرف says:

    نفسى البرلمان يحقق الشفافيه

  31. غير معرف says:

    نفسي حد يشفلي دواء للمرض بتاعي ده انا مش قادر انا يا استاذ أسامة منـــير بحب واحدة وكل يوم بسرح بيها وبحلمها كل يوم كل يوم مفيش يوم بيفوت ومش قادر اقلها انا بحبك نفسي يا نـاس حد يقلي إية الحل ليا انا تبعان بجد والله ............بقت كل حاجة عندي والله ...واول مره أعرف معــني الحــب .....بجـد ....وانا أول مره احب بجد.........أرجوكــ....يحيي الصياح

  32. غير معرف says:

    انا بحب البرنامج اوووووووي يا اسامه وبسمعه علطول ربنا يوفقك

  33. رمضان يسرى says:

    انا مش عارف الاعلام بيدافع عنهم ليه يعنى هما دول الى خايفين على البلد واحنا الى خونه والله دول بلطجيه وماجورين بس احنا بنتاسر بالماشهد الى بنشوفها مع ان المفروض يحصل معاهم اكتر من كده لان دول خونه ومش خايفين على البلد ولو خايفين على البلد كان عملوا زى الى حصل فى 25 يناير ولا ضرب ةلا تكسير بل بالعكس كنا بنعمر

  34. غير معرف says:

    انا اول مره ادخل على هدى الموقع بس يمكن جميل

  35. غير معرف says:

    انا عراقيه عايشه في كندا وحبيت هدا الموقع وبالاخص الاغاني التي سمعنها في يوم الاحد الساعه 10في المساء بتوقيت كندا كنت جميله ياريت تكثرون منه

  36. غير معرف says:

    أنتا صح بس المجلس العسكر لو عوز يظبط البلد هيزبطة بس كل وحد عدة تحفظاطة زى الحكومة القديمة

  37. غير معرف says:

    انا بحبك يا اسامه وبموت فيك ويا رب يشفى مهدى

  38. روزه says:

    صباح الخير يا اسامه قولي لي عبده اني بحبه مووووووت

  39. غير معرف says:

    مساء الخير على احلا نجوم اف ام فى الدنيا

  40. غير معرف says:

    شهرازد تتجوزينى

  41. غير معرف says:

    هو مش البرنامج يوم الاحد

  42. دياب says:

    مساء الفل عليك يا اسامه مفيش حب فى الدنيا واحلى حاجه انك تتجوز جواز تقليدى لان اللى انت بتحبه لازم فى يوم من الايام يجرحك او تجرحه

  43. غير معرف says:

    انا اول مرة اشوف البرنامج ده جامد

  44. بوبو says:

    انا بحبك اوى يا اس اس وقول لى سندس انى بحبها بوبو

  45. غير معرف says:

    ان اقسى شي تعذيب الضمير

  46. غير معرف says:

    مساء الخير يااسامة انا بحب البرنامج بتاعك اوى وعايزة اقولك انى كمان بعشق جوزى محمد اوى اوى ونفسى يشوف رسالتى دى وبهدي اى اغنية احساسها جميل لحبيب قلبى بودى

  47. غير معرف says:

    البرنامج ده جامد موت

  48. غير معرف says:

    مساء الورد يا اسامه
    انا امنتى فى الدنيا الاقى الحب بجد
    ونفسى الاقى تغير فى حياتى أسماء

  49. محمد ميمو says:

    مساءالخيريااس اس وانابحبك اوي وبحب البرنامج مبتاعك اوي اوي وبجدانت انسان رائع وربنا يخليك لينا يــــارب يا سمسم

  50. غير معرف says:

    مساء الخير على اجمل محط راديو الاغانى جامده موت

  51. غير معرف says:

    مساء الخير عليكم كلكم على احلى محطة فى الكون كله

  52. غير معرف says:

    انا بحب واحده اوى وكان حب من طرف واحد ونظرات بس مقدرتيش انى اقواله علشان اخوه صاحبى اوى ومش عارف اعمل ايه مش قادر انسها وهى دلوفتى بتحب وانا مش عارف احب محمد رمضان & ريم

  53. غير معرف says:

    ارفعه على ـــــــــــــــــــــ

  54. غير معرف says:

    صباح الفل عليكم

  55. غير معرف says:

    صباح الفل عليكم

  56. غير معرف says:

    انا بحب واحد مش بيحبنى بس انا بحبوا ومش عرفة ابعد عنوا مش بقدر ابعد عنوا وحولت ياما مش قدرة اعمل اية

  57. غير معرف says:

    صباح الخير عليكم كلكم فاروق التعلب

  58. غير معرف says:

    انا عجبتني وحده جدا جدا وبيشدني فيها ادبها واسلوبها وجملها في نفس الوقت ومؤدبه فوق ما تتخيل . ديما بحب اتكلم معها بس مش عارف انا حبتها ولا لا . وانا اتشدتلها جدا بس انا مش عايز اورطها معايا عشان مش عارف ظوروفي ايه . وقبلتها واتعرفت عليها من خلال الفيس .والنصيبه كمان معايا في الكليه انا خايف اسبها وتنجرح انصحني اعمل ايه يا اسامه بس.

  59. غير معرف says:

    انا ميدو
    البرنامج المفضل
    لية
    هو برنامج الاستاذ اسامة منير
    انا خارج مصر بيس بسمعة كل اسبوع
    اساسى البرنامج دة مرتين فى الاسبوع زى العلاج

  60. غير معرف says:

    مسا الخير يا اسامه انانفسي اكليمك

  61. غير معرف says:

    مساء الخير يا اسامه انا عوزك تقول ل مري سامح بيحبيك

  62. غير معرف says:

    مساء الخير يا اسامه عوزك تقول ل مريم سامح بيحبيك

  63. غير معرف says:

    مساء الخير يا اسامه غوزك تقول ل مى ياسين بيحبه اوى اوى

  64. محمد says:

    مساءالخير يا اسامة اصعب حاجة تكون بتحب ومقدرش تقول محمد

  65. محمد says:

    محمد اصعب حاجة تكن بتحب حد ومتقدرش تقول

  66. محمد says:

    اسامة يرت تقول ل ندى انى بحبه جدا محمد من اسكندرية

  67. غير معرف says:

    انا بحبك اوى يا اسامة

  68. غير معرف says:

    اسامة اقول لm اني بحبه اوي ومقدرش اعيش من غيره

  69. غير معرف says:

    اسامة انا جرحت حد حبيته بس هو قفل مني خالص اعمل ايه بس انا جرحته بكلامي حاولت اتكلم معاه اربته ردت عليا بفكر اسيبه لحد لما يهدي و بعدين اتكلم معاه

  70. غير معرف says:

    مساءالخير يا اسامة الناس بعدت عن ربن اوى

  71. غير معرف says:

    انااااااااااا بحبك يا احمد من a

  72. غير معرف says:

    ممكن تساعدونى عايزة اشارك في برامج نجوم اف ام و ابعت رسايل من تونس بس مش عارفة اكتب الكود. على فكرة الرسايل على 1006 يعنى لما اضيف الكود اكتب 0020100001006 ؟؟؟؟

  73. غير معرف says:

    مساء الخير علي احلي مصرين

  74. غير معرف says:

    بجد انت جميل

  75. غير معرف says:

    لازم طبعا تقولها انك بتحبها علشان مش هينفع حد غيرك يعبر عن الاحساس اللى اصلا جواك انت

  76. غير معرف says:

    حاول تشفلك واحده بنت ناس وابعد عن بتوع الفيس

  77. غير معرف says:

    هاى يا اسامه اولا انا بحب اسمع صوتك جدا كرهت الحب واى حاجة فيها حب لان البنات غدارة جدا انا عارف ان فى ناس كتير هتزعل بس غصب عنى لان خنتنى وانا كنت هتقدملها لكن هى استعجلت بس يا اسامة انا معملتلهاش حاجة عشان تعمل كدة انا كنت بحبها لدرجة انى كنت ما بنمش عشان اكلمها واروح الشغل وفى الاخر طلعت مش بتحبنى طلعت بتعمل تجربه وخلاص لكن حسبنا الله ونعما الوكيل

  78. غير معرف says:

    الحب ده شى مؤلم بجد

  79. غير معرف says:

    صالح الفل عليك يا اسامه

  80. غير معرف says:

    بجد انابحب البرنامج بتاعك يا اسامه

  81. غير معرف says:

    انا كنت بحب واحد بس من طرف واحد وكان ف واحد تاني كان بيحبني وكلمته وجرحته مرتين ومع ذالك رجعلي وجرحته برده ودلوقتي انا نفسي ارجعله يا اسامة اعمل ايه يا اسامة

  82. غير معرف says:

    انا كنت بحب واحد اوي يا اسامة بس كان من طرق واحد وكان ف واحد تاني بيحبني وانا رضيت بسبب ان انسي الاولاني ومش عرفت خالص ولاذالك هو استحملني برده ورجعلي مرتين وانا جرحته وانا حسيت بعد ما سبته اني حبيته ونفسي ارجلع اعمل ايه يا اسامة

  83. غير معرف says:

    هاى اسامة

  84. غير معرف says:

    احلى سبعه الساعه سبعه وانا والنجوم وهواك

  85. غير معرف says:

    انا نور انا عايزة اعرف لية انا مش بقيت احس بحبيبى بعد الخطوبة

  86. غير معرف says:

    مصر وطن لا نعيش فيه بل هو وطن يعيش بداخلنا .. البقاء لله يا اسامه
    كريم عبد القادر

  87. علاوي says:

    سمر بحبك اوي والله بحبك

  88. ماياno love says:

    هاي حبه اتعرف

  89. غير معرف says:

    انا بموت في حاجة اسمها اسامة منير

  90. غير معرف says:

    هاي حابب اتعرف علي مايا

  91. انا احمد من مصر واحب اتعرف عليكى لو مفيش مناع ودة ميلى على الياهو foryou_2500

  92. غير معرف says:

    ازيكوووووووو

  93. غير معرف says:

    هاي ازيكو انا احمد حسن من دمياط

  94. احمد حسن says:

    هايات عليكم يا شباب

  95. علاوي العراقي says:

    سمر .. اسف جدا يا عمري لكن والله بحبك

  96. علاوي العراقي says:

    رجاء يا اخ اسامة افتحو خطوط رسائل او موبايل للدول خارج مصر

  97. غير معرف says:

    يا طيبين اذا ممكن تقولون لنا كيف نتصل على البرنامج من خارج مصر

  98. غير معرف says:

    رجاء كيف نتصل من خارج مصر

  99. غير معرف says:

    انا من السعودية واتمنى ان اكون صديق

  100. غير معرف says:

    اتمنى ان اكون صديق مصطفى من السعودية

  101. غير معرف says:

    اسامه انا بحب واحد زميلي ف جامعه وهو كمان بيحبني جدا دايما ف ظروف وحشه عندهوده مش مشكله المشكله ان هو دايما حاسس انه مقصر معايا ودايما حاسس انه ظلمني اعمل ايه

  102. غير معرف says:

    احلى واجمل راديو فى مصر وانا معجب جدا بهذا الراديو واسامة منير

  103. غير معرف says:

    هلا

  104. غير معرف says:

    ممكن الواحد يحب واحده من غير ميشوفها

  105. غير معرف says:

    انا عايز اقولكم ان مفيش حاجا في النيا اسمها حب خاااااااالص كلة تسالي وتضيع وقت على الفاضي

  106. غير معرف says:

    ندى حبيبت قبلى
    وعنيةورحى

  107. غير معرف says:

    ندى حبيبت قلبى وعنية

  108. غير معرف says:

    مين قال مافيش حب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  109. احمد الغمــــرى
    عاوز اسمع خلينى ذكرى
    اهداء الى حبيبتى .... الطاهرة ....

  110. غير معرف says:

    انا محمد اسامة انا بحبك واللة اوووى وعاوز اقولك حاجة انا عاوز احب بنت خلتى هية انسانة كويسة اوووووووى ومش عارف
    احبة اعمل اية ونبى رد علية

  111. غير معرف says:

    انا بحب مراتى اوى لكن هى مش عارف ليه كل لامه اكلمها احس انها قاسيه عليه يمكن علشان متاكده انى بحبها وكدا وله ايه وكمان بخاف عليه اوى وهى بتعتبر خوفى دا غيره وحشه وبتزعل لامه بخاف عليهدايما بتخافهم كلامى غلط مش عارف يمكن العيب فيه الله اعلم بس اللى انا عايزه انى نفسي اعرف طريقه تخلينى اقدر اثبت ليها انى بحبها اكتر من روحى وخصوصا انى كنت زعلان فى يوم وحكيت لواحد صاحبى كلام كدا انى مخنوق من حياتى الزوجيه وهى لاسف سمعت كل اللى دار بينى وبين صاحبى فهى من يومه وهى مخلينى حاسس انى مذنب وانا اتكلمت الكلام دا فى لحظه غضب لكن بجد انا بحبها اكتر من روحى وعمرى ما هقدر اعيش من غيرها ونفسي ارجع بسرعه علشان اقولها كل سنه وانتى طيبها يا عمرى وحياتى وياكل ماضى وياكل اتى ياعمرى كله عيد ميلاد سعيد ياحبى الوحيد ميتو

  112. غير معرف says:

    مساء الفل يا اسامة انت من الشخصيات الجمدة جدا وياريت تقرئ رسالتى
    انا حبيبي حمادة

  113. غير معرف says:

    اسامه بجد انا بحب واحدة كان نفسها كل همها ان هيا تتجوز انت اية رائيك انى اكمل معها ولا لا بس انا بجد حابب اكمل معها واتجوزها بس لازم فترة لحد ماكون نفسى من AHMED ELSHAARAWY

  114. غير معرف says:

    بحبك اوى ياسامة بس بحبك فى اللة وبحب البرنامج بتاعك وعيزاك تقول لحمادة انى بموت فية

  115. غير معرف says:

    صح جمدا

  116. غير معرف says:

    انا انور وبحب برنمج يا اسمامه اوي ونفسي تقول لمنه اني بحباها اخر حاجه ونفسي نرجع نت كلم تاني

  117. غير معرف says:

    احسن حل no love

  118. غير معرف says:

    امكن اكون ملقوف بس ياخوي اخذ ذنبك بس تاخذ ذنب غيرك الله يهديك قول امين نصيحه من اخو سعودي

  119. غير معرف says:

    مساء الخير يا اسامه انا ؟؟؟؟؟رسالتى ليك انك تقولها انى بحبها

  120. غير معرف says:

    اتقوايوم ترجعون فيه الى الله

  121. غير معرف says:

    هااااااااااااااي أزيكم جميعا

  122. رانيا says:

    انا عايزة اقولك اني بحبك ومقدرش استغني عنك انت مش بس حبيبي انت حياتى كلها

  123. Aziz Samir says:

    azayk ya osama

    wa7yat aghla haga 3andak te2oll le NANA meraty any ba7bha mooot we kaman pretty benty homa 7abayab alby we ro7yyyyyyy

  124. مصطفى says:

    بحبك اوى يانهى يااطيب قلب فى الدنيا حبيبك مصطفى

  125. غير معرف says:

    مش ضروري يكون قال حاجة لاخوة وكل شى قسمة ونصيب ولو ليك ناصيب فيها حتكون ليك

  126. غير معرف says:

    بحبك

  127. غير معرف says:

    بحبك

  128. غير معرف says:

    بحبك

  129. غير معرف says:

    صح

  130. غير معرف says:

    اسامه منير عملكو ايه يابنات شكله كدة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  131. غير معرف says:

    والله نيتى خير

  132. غير معرف says:

    يريت تنشروها

  133. غير معرف says:

    برنامج جامد

  134. nada says:

    انتا غلط لانك مصرحتهاش بحبك الاول وهيا دى مشكلتنا كلنا ان بيكون فى فرصه قدمنا واحنا الى بنضيعها بنفسنا بس لو ليك نصيب معاها هتكونو لبعض ان شاء الله

  135. غير معرف says:

    اسامة انا عايزك تقول لى احمد انا بحبو
    ملاك الرحمة

  136. غير معرف says:

    انتي عايشه في بيت الاشباح ولا ايه بجد خنقتيني

  137. غير معرف says:

    برنامج زي السكر

  138. غير معرف says:

    hkh fpf;,,,,,,,,,

  139. غير معرف says:

    هااى اسامه انا بحب البرنامج وعايزك تقول لياسمين ان انا بحبك مووووووووووت

  140. ثوكر حلوه الدونيا ثوكر says:

    نايس سونجات يا منييييييييييييييييير

  141. غير معرف says:

    انا بحب برنامج انا والنجوم وهواك وبرنامج اجمد سبعة الساعة سبعة

  142. غير معرف says:

    اسامه انا مضايقه اوى بس لازم اعرف ايه اخر حكايتى انا روحت اصلح الموبايل صاحب المحل كان دايما يقولى تعالى كل يوم واروح الاقى يقولى تعالى بكره ولما زهقت قالى ادينى رقم التليفون وانا هقولك لما يتصلح المهم لقيته بيتصل بيه تانى يوم وبيتصل بيه كتير بسبب التليفون ويقولى اى حاجه فى موضوع ده وجه فى مره يقولى انا معجب بيكى اوى المهم مره والتانيه لقتنى اتشديت ليه اوى واول ما حس انى حبيته ومش قادره ابعد عنه بعد عنى وسابنى بقيت اكلمه ميردش اروحله المحل يكلمنى اكنه ميعرفنيش مع العلم انى مصرحتهوش باى حاجه لكن هو حس باهتمامى بيه ارجوك اسامه قولى اعمل ايه انا تعبانه اوى ومش عارفه انام بجد لاول مره قلبى يدق لحد

  143. غير معرف says:

    برنامج ممتاز

  144. غير معرف says:

    بحبك اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى يا ارق واجمل انسانة فى عمرى بعد الله ثم امى

  145. غير معرف says:

    اسامة اناخالد 25 سنة وبقولك مفيش حاجةاسمها حب واللة

  146. غير معرف says:

    هنهخنلاههن

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق