راديو محطة مصر - اذاعة اسامة منير Mahatet Masr Radio

اضفوا الاذاعة الى مفضلاتكم للأستماع لها دائماً

اسامة منير


اضغط هنا للإستماع إلى جوده انقى بدون انقطاع

راديو محطة مصر©

اضغط هنا لمعرفة موعد برنامج اسامه منير قلب الليل


اذا لم تعمل معك الاذاعة حمل اخر اصدار من المديا بلاير

اسمع راديو محطة مصر مباشرة
Mahatet Masr Radio

راديو محطة مصر - اذاعة مصرية من مصر
لكل العرب في مصر و خارج مصر
.احنا راديو علي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلف
عملها اسامة منير
علي راديو محطة مصر هتعيش جو مصر
و عشان كده احنا
اذاعة شبابية
فيها اجدد و كل الاغاني العربية
اسكتشات كوميدية
مايتوصاش Talk show
هتلاقي برامج قبل كدة ماسمعتهاش
مذيعين و مذيعات قريبين منك ماتنساش
و علي راي المثل تعرف محطتنا - اعرفها
سمعتها - لا - تبقي ما تعرفهاش
و اللي مايعرفناش قوله ان احنا محطة مصر
عيش جو مصر
بنخاف مش قوي- بنحب قوي - بنحس قوي قوي
هتحس ان احنا معاك في بيتك - و فسحتك و شركتك
وغنوتنا لازم تبقي غنوتك
لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين 3
محطتنا محطتك
(محطة مصر عيش جو مصر )

محطة مصر إذاعة أسستها مؤسسة "إكسبرس ميديا" التي يمتلكها الإعلامي أسامة منير



الموقع الرسمي

يمكن الاستماع لها هنا او من على الموقع الرسمى

www.mahatetmasr.com


ملحوظة ليس لنا صلة بمحطة مصر الرسمية وانما نحن محبيها وهذا البلوج غير رسمي لها وانه لكل محبين سماع الاذاعة

راديو محطة مصر Mahatet Masr Radio



راديو محطه مصر - اسامه منير محطة مصر - اسامة منير - محطت مصر - استماع راديو محطه مصر - اذاعة محطة مصر - استماع لأجدد الاغانى مجانا على الانترنت على محطة مصر - "محطة مصر " - عيشها فى مصر مع محطة مصر - برنامج فرى واى - بالليل 54 - توك لوك - Mahatet Masr Radio - حدوتة مصرية حدوته متعرفهاش عن مصر - حاتم منير - صور نجوم ومذيعين و مذيعات إذاعة راديو محطة مصر - أميرة نور - تامر سيف - وائل عصام - فرح على - هانى بشرى - سارة نجيب - نيفين محمود - وردة عدوية - ياسر حماية - أذاعة راديو محتة مصر - بث مباشر بأعلى جودة لراديو محطة مصر

139 Responses so far.

  1. غير معرف says:

    على فكرة انا بعزك يا اسامة اوي على كل برنامج انت بتعملة جامد وانا بسمعك من أول ما فكرت تعمل انا والنجوم وهواك لكن اسمحلي اقولك ان ما فيش حب بجد في الزمن دة قليل أوي اما بتلاقي حب بجد دلوقتي ما فيش الا حب المصلحة دا إلي أقدر هقولة وبجد يا اسامه أنا عمري ما حبيت بجد, وعمري ما خنت أو لعبت بحد ، وانا بشكرك يا أسامه وبشكر حاتم وأنشاء الله هتصل بحضرتك وهخليك تحكم عليه @ طائر بلا جناحات @

  2. غير معرف says:

    صباح الخير يا نونو رمضان كريم انا بقول ان احنا بنعمل دة عشان نريح اللى بنقسى علية وعشان نريح نفسنا دة الله غفور مابالك عبده ولا ايه تحياتى للى دمروا حياتى اسكندرانى

  3. Marmar says:

    برغم بعد حبيبي عني عمري ما هقدر أنساة لأنه علمني كيف أحب وأسامح وبطلب منك يا أسامة منير بقلبك الملئ بالعواطف والحب أن توصل لأغلي الناس عندي بأنني أحبه ولم أنساة

  4. Marmar says:

    مساء الخير يا أسامة أنا معجبة جدا بهذة الأذاعة وعايزة هقول لأسامة أني لسة بحبه بس قلبي مجروح منه وعمري ما أنساة لأنه علمني ما معني الحياة الحقيقية

  5. shery says:

    hi osama ana ba7b 2bn 5aly we howaa 2lyy ano by7bnyy bas fe moshklaa ano mosh bys2l we mosh byh-tm we ana mosh 3rfaa 2a3ml eh 3ashan 25lih keda

  6. غير معرف says:

    هاي يا اسامة انا بحبك اوي ونفسي اكلمك في البرنامج بس مش عارفة

  7. غير معرف says:

    hi osama

  8. كـــاس مصـــر says:

    هاي عليكو كلكو انا صديق جديد اتمني تقبلوني و تبركولي علي المولود اللي جايلي في الطريق و كل سنة و انتو بخيييير و سعاده ..

  9. غير معرف says:

    هاى اميره سلامى كتير لدره مرسى
    زوزو

  10. غير معرف says:

    مرحبا اسامه انا بنت .كانت باحب واحد لمد سبع سنين بعدين سافرتا لمدة خمس سنين وبعدين رجعت شوفت تغير كتير وكان في مشاكل بين امي وابو واخوي .وههوجا وكن عيز يقدم بس انا رفض بس انا بحب كتير وبعدماد واحد تقدملي وانا وفقة بس انا مابحبوش ولم كان خلص حاتجوزه بس انا كتشفت اني باحب ابن عمي ومقدرش اقول الجي اني بحب واناعيز تقر الرسله وتقولي اعامل ايه

  11. غير معرف says:

    اسامه انا بحب ابن عمي بس حصل خلف بين ابو وامي واخي الكبير وولم كان عوز يتقوزني بس انا رفض مع انا كانت بموت في بس كانت خيف .وتقدم لي وحدتاني وانا وفقت بس انا مابحبوش خلص بس على شان مي واخوي الانه يعرفو واناخيف اقولو انامابحبوش الني خيف يزعل مني وابن عمي بايحبن وانا وبن حب بعض7سنين ولم عرف انا في واحد حي تقدم لي واني وفق وتكلم مع اخواني وقال انتي لي وحدي

  12. غير معرف says:

    بحبك اوى يا سمسم وانا وراك على طول مش هسيبك لغاية لما اتقابل معاك وجه لوجة احمد

  13. غير معرف says:

    هاى يا اسامه انا بحبك اوى وكان عندى مشكله عاطفيه وعوزك تقلى ايه رايك

  14. غير معرف says:

    نفسى اسمع حاجه حزينه على زوقق

  15. غير معرف says:

    اذيك يا اسامه انا اسلام انا بحب برنامجك جدا ويا ريت تسلملى على اصحابى عماد وشيماء ونورين واينو

  16. غير معرف says:

    انا عاوز الكووووووووووووووود

  17. غير معرف says:

    انا حابب ابعت رساله لشيماء انا بحبك اوى اوى احمد الطنطاوى وبحبك يا اسامه برنامجك توب

  18. وليد صادق says:

    أنا معجب جدااا بمحطه مصر علشان بتخلينا نحسن أننا بمصر وأرجوا وصول سلامي لجميع المصرين أحسن شعوب العالم بحبكم كلكم وشكر لجميع العاملين بالمحطه وشكر خاص لأسامه منير وإنشاء الله التقدم والتفوق لجميع القائمين علي هذه المحطه

  19. غير معرف says:

    هاى اسامة ازيك البرنامج بتاعك حلوة اوى اوى

  20. كرستين says:

    هاى اسامة انا بحبك اوى ويارب تفضل فى نجاح مستمر

  21. ميلادعبده says:

    مسا الخير يا اسامه انت عمل ايه عاى فكره انا بحب البرنامج قوى انا مصور فوتوغرفيا وبحب اسمع البرنامج وطو ما انا بشتغل بسمع برنامج جميل

  22. ميلادعبده says:

    الزيك يا اسامه عاى فكره انا بحب البرنامج قوى وانشا الله فى تقدمميلاد عبدهانت وكل الى معك

  23. غير معرف says:

    مره واحد ماشى قابل واحد ماشى قاله تعاى نمشوا قاله منا ماشى

  24. غير معرف says:

    سلامي لكل المصريين والله انا شغال فى السعودية بجد الناس دى بتكرة المصريين اوى وكمان المصريين هنا وحشيين اوى انا اما كنت مسافر مكنتش متوقع انها كدا وكمان والله اخويا واصحابة سابونى لوحدي فى بلد بجد انا كرهتها وكرهت شعبها

    شريف السايس

  25. غير معرف says:

    ارجوا اظهار التعليق بجد عشان المصريين يعرفوا اللى بيحصل فينا فى السعودية ومن المصريين

  26. غير معرف says:

    الحقوووووووووووونى عاجل أنا مش عارفة أشارك معاكم ع الهوا خاااااااااااااالص

  27. غير معرف says:

    انا بحبك اوى علشان بتقول الى فى قلبيى وى الىى فى قلب الناس

  28. MEDO.7EKYA says:

    مساء الخير ع احلى اذاعه اسمع احلى اغانى ع محطه مصر وبس

  29. بوسى says:

    هاى اسامة انا بوسى من الشرقية بحبك اوى وربنا ونفسى اتكلم معاك اوى ربنا يحميك يارب

  30. غير معرف says:

    مساء الخير على احلى اذاعه بتحسسنى انى مش بعيده عن بلدى واصحابى انا كمان كرهت البلد دى اوى انا هنا ف السعوديه مع اهلى
    احب اشكر صديقى اللى عرفنى ع الاذاعه بجد حاسه انى على سريرى ف بيتنا ف مصر السعوديه كئيبه اوى ومقرفه بس ظروف اهلى الحمد لله
    احلى مساااااء لك المستمعين ف كل مكان ف العالم
    ياأحلى مصريييييييين ف الدنيا كلها

  31. غير معرف says:

    نفسى ارجع بقى
    مصر وحشتنى

  32. غير معرف says:

    اسامه ممكن تساعدني انا بشوف حجاة صعب اني اتكلم بس لزم اتكلم بس خيفه اجرحه هذ الشخص

  33. غير معرف says:

    انا بحب اوى النكت دى جمده اوى ميدو من الاسكنريه

  34. غير معرف says:

    مساء الخير انا لسة جديدة فى المحطة وعاوزة اعرف برنامج اسامة منير بيزاع الساعة كام مرسى

  35. كروان 55 says:

    اية يا اسامة اتى مبتقراش الأ يميلات الى ببعتهالك لية
    انا كروان عايز اكلمك ضرورى علشان عندى مشكلة عاطفية وعايزك تسا عدنى فيها

  36. غير معرف says:

    هالو يا اسامه انت جامد اوووووى انا مصطفى بحبك ياهدير اووووووووووى

  37. غير معرف says:

    hi alllllllllllllll

  38. غير معرف says:

    المحطه دي جامده موت

  39. غير معرف says:

    الله علي اجمل محطه

  40. غير معرف says:

    هاى يااسامه انا عايزه اقول لعمرو انى بحبك اووى وبجد عمرى ما حبيت ولا هحب غيرك ابدا بعد كل اللى حصل

  41. بجد المحهه جمده جدا انا بسمعه من زمان
    وبجد احسن مقدمين واحسا برامج ويريت برنامج مشاكل الشباب والناس هيكسرالدنيا
    بس منغير غوف نعرض المشاكل زى مهى ونحاول نشوف حل ولو نفسى وانا بحب المحطه جدا

  42. بجد المحطه جمده جدا وانا من عشاقها والمقدمين والبرامج جمدين جدا وانوموفقين فى اختيا الشخصيات المقدمه للبرامج بس يريت برنامج حل مشاكل الناس وعرض المشاكل كما هى من غير خوف هنستفاد من ده كتير
    هنحارب الفساد وبجد هيكسر الدنيا

  43. مرمر says:

    ازاى اشارك على الهوا ف برنامج قلب الليل

  44. غير معرف says:

    هاي اسامه انا مريم بجد انا بحب البرنامج بتاعك اوي جميل جدا

  45. غير معرف says:

    ماما فين حد شفها يا ناس
    اوك لا لا لا لا لا ماما انتى هنا طول الوقت ..... ايوة كنت فى البيت يا حببتي هههههههه اوك شكرا يا جماعة على انكم دورتوا معابة

  46. غير معرف says:

    هاي اسامه انا كنت بحب واحد بحبه اوي وكان كل حاجه في حياتي وبقالي معاها 3 سنين وفي الاخر طلع خاطب وفرحه قريب كان صعبه عليا اوي عشان كنت بحبه اوي بجد كان كل حاجه في حياتي انا بجد مصدومه اوي ومش عارفه افوق من الصدمه دي متتصورش بجد كل ما افتكر اللي كان بيعمله معايا وطلع كدب في الاخر بتصعب عليا نفسي اوي

  47. غير معرف says:

    هاى اسامة انا ع فكرة بحبك جدا ومقتنعة بكل ارائك بس نفسى اعرف هو الحب فرصه فى حياه الانسان ولا شىء بندور عليه

  48. غير معرف says:

    هاى انا >م ى< متازم عاطفيا انا كل ماجى احاول اتعرف على وحد ببقى مش عارف اصرحله عن حبى ارجوك اسامه حل الوضوع ده لو سمحت يا احلى مزيع فى الدنيا

  49. غير معرف says:

    محطة مصر دى بجد محطة جامدة ميرسى لاسامة منير عليها وانا بشكر كل القائمين ع المحطة ميرسى كتير

  50. غير معرف says:

    لو سمحتو تقولو مواعيد برنامج اسامة امتى وهيكون لى برامج ف رمضان ولا لا ميرسى كتير

  51. غير معرف says:

    انا عايزه اكلم اسامه شخصيا ممكن

  52. كل سنه وانتم طيبين وبخير وسعاده ممكن اعرف اذا كان سيذاع مباراه الاسماعيلى

  53. غير معرف says:

    مساء الخير على اسرةالقناة
    طلب بسيط ازاى اعرف مواعيد برنامج الاستاذ اسامه منير ؟؟؟ ياريت مواعيد البرنامج بتاعو يكون مكتوب فى الموقع وشكرا

  54. غير معرف says:

    هاى يااسامه انا دعاء - انا مخطوبه وبحب خطيبى اوى بس المشكله انو فى بداية الخطوبه كنت بحس اوى بحبه لكن دلوقتى بحس انو اتغير من ناحيتى ومبقاش بيسمعنى زى الاول وده محسسنى بفراغ وهوا مش بيتقبل يسمع منى اى حاجه مدايقانى وبيعتبر انى كده بعمل مشاكل معاه مش عارفهاعمل ايه عشان يرجع يحس بيا

  55. انا هقولك الصراحه الشاب مننا فى الاول خالص علشان يكلم البنت الى بيحبها ممكن يعمل المستحيل ويدور على كلام يقولو وبيفكر فيها طول الوقت حاولى تبعدى شوية مش بقصد تفسخى الخطوبة لا انا بقصد انك تحاولى تديله فرصه يراجع نفسه ويحس انه فاقد حاجه غاليه عليه وهيا انتى ده لو بيحبك فعلا اكيد هيراجع نفسه وهتحسى بحبه من جديد ان شاء الله

  56. غير معرف says:

    مش كل الرجالة بيمشى معها الكلام دا بس الرجالة عموما مابتحبش المشاكل الكتيرة

  57. غير معرف says:

    تيتو عنده حق يا دعاء طنشيه شويه

  58. غير معرف says:

    والله انتوا احلى بلد واطيب شعب ........وحشتوني اوي اوي اوي
    عبدالله (يمني في اراضي محتلة(السعوديه))

  59. اصلها بتفرق says:

    انا بحييك ياستاذ اسامة على البرنامج الجميل دا
    وانا متابعك على طووووول وعاوز اخد رايك فى حاجة انا بحب واحدة جدا ونفسى اصارحها
    بس مش قادر انصحنى ادخلها ازاااااااااااى

  60. رامى says:

    كان فى حد باعت
    هاى اسامة انا ع فكرة بحبك جدا ومقتنعة بكل ارائك بس نفسى اعرف هو الحب فرصه فى حياه الانسان ولا شىء بندور عليه

    أكيد هو فرصة ومش بتيجى كتير ومش بتيجى لاى حد
    بس انا قصدى على الحب اللى بجد مش اللى بالى بالكو
    وانا شكلى كده حفضل لوحدى على طول :) مع ان الواحد الحمدلله كويس جدا وفى ناس كانت تتمنى الحمدلله بس واضح بقى ان هو ده السبب هههه اخوكم رامى

  61. غير معرف says:

    بجد الموقع دة جامداااااااااااااا اوى اوى

  62. غير معرف says:

    MINA
    سمسم يا جااااااااااااااااامد
    انا عايش فى الكويت
    عجبنى التعليق بتاع البنت ال عايشه مع اهلها فى السعوديه على فكره انا بيجيلى نفس الاحساس لما بسمع اسامه بحس انى ماشى فى شوارع القاهره وانى هقابل حد بحبه ماشى بالعربيه على طريق مصر اسكندريه باليل
    مصر وحشااااااااااااااااااانى قوى ..... فعلا مش بنحس بغلاوتها فى قلبنا غير لما نبعد
    MINA

  63. غير معرف says:

    انا بحب واحدة جدا وخايف تروح منى وهى كمان عايزنى انا عمرى 24 ممكن تقولى اعمل ايه لانى دى اول مرة بجد احس انى فى حد ممكن يشدنى لى بس فى مشكلة خايف من الاسرة ابتاعت البنت لترفض علشان فى فروق بين اسراتى واسرتها رغم انى هكون مهندس ومعايا صناعة

  64. غير معرف says:

    مساء الخير على احلى محطة واحلى برنامج
    محمد فهمي

  65. مساء الورد
    برسل تحياتي العطرة لشيماء واقولها ابدا لن انساكي
    محمد فهمي

  66. غير معرف says:

    السلام عليكم ازيك يا اسامه كانت عايز اقولك علي حاجه وارجوك ترد عليا....انا بحب وحده متزوجه ومش عارف ازي حصل بس هي هتنفصل عن جوزه بسبب التاعدي بلضرب وكده وهي تعابنه جدا معاه وانا بحبه وبتصعب عليا اني اسابه لانها بتعدي بحاجات كتير صعبه مع اهله وانا كمان مش عارف اقول لاهلي ازاي ارطبت بوحده مطلقه يعني فيما بعد

  67. غير معرف says:

    من الاخر احسن محطة اسمع فيه اغانى شكرا لى اسامة منير على هذة المحطة وشكر لكل العاملين بيها والمذعين

  68. غير معرف says:

    هاااااااااااي اسامة
    بليز رد عليا
    انا بحب واحد متعلقة بيه قووووي بس الحكاية اني حاسة انه عارف بس مش بينطق وانا طبعااااا استحاله انطق
    مش عارفة اعمل ايه ؟؟؟

  69. غير معرف says:

    ... انا كنت بحب وادة بس خلاص بقيت بحس غصب عنى انى مش عنت بحبها عشان حاجات كتير من ضمنها (بتتصل عليا كتيير وممكن تكلمنى بالــ3ساعات ودى حاجة بتخلينى ازهق بسرعة وثانيا قصيرة ) والمشكلة هنا فى بلدنا بيبصوا للشكل قبل كل حاجة وانا اصلا طويل . بس هيا بتموووت فيا , فكرت اسيبها واقللها انسينى اقلاهيها بتعيط وتقلى انتى مش وعدتنى انك مش هتسبنى , وبحس انى بجرحها جرح كبيييييييير , بس مش عارف اعمل ايه . ,شكرا على القراءة . محمد حسنى .

  70. غير معرف says:

    hهاى انا محمد انا بحب خطبطى ونفسى اعمل معاه حاجه ومشعارف

  71. ممكن حد متخصيص يتكليم في فرق السن بين اشياب والفتاة في الزويج عشان انا

  72. غير معرف says:

    مححطه مصر دى معيشانا جو مصر واحنا فى الغربه ةالله مصبرانا كتير اووى وطبعا لو مش وجود حسنى مبارك مكناش اتغربنا بس الحمد لله هو ده حال الدنيا اسلام مهنا

  73. غير معرف says:

    الكل بيشتكي من الحب ليه العيب فيكم يا في حبايبكم اما الحب ياروحي عليه يا روحي عليه
    بلاش نظلم الحب عشان العيب في النفس البشريه

  74. غير معرف says:

    انا اسمى رائد انا عندى 24 سنه وانا بحب واحدة لسه بتدرس فى كليه علاج طبيعى خاص وانا لسه مشتغلتش وانا خريج معهد حاسب خاص وهى كويسه خالص وهى برضه كليتها خاصه ومعايا فىى الخدمه فى الكنيسه وانا بكلمها بسيط خالص اقصاها لما كلنا نقوق مع بعض كلام اقل من بسيط مع العلم ان لسه مشتغلتش ارجوك رد عليا

  75. غير معرف says:

    ازايك يا اسامة عامل ايه على فكرة دى اول مرة اكلمك بس انشاء الله على طول معاك انا كنت بحب واحده وكتبت كتابى عليها وخلاص كانت دخلتنا قريب بس كسرتلى قلبى بخينتها ليه بتحب واحد غيرى وكمان هو خاطب بس الى نفسى اعرفو ليه وفقت عليا من الاول وليه دايما البنات لما بتكون بتحب واحد بتخد واحد تانى علشان تغيظ بى حببها ليه وفى الاخر تكسر قلبو عايزك تقولى يا اسامة ايه الحل فى البنات دى وشكرا م.ح

  76. غير معرف says:

    ايه حكاية الناس اللى بتولع فى نفسها دى ؟؟؟
    هو ده الحل خلاص لكل واحد يأس ؟ ده كفر وموت كفر
    لايمكن الحل مهما حصل معانا اننا نقتل نفسنا ونحرق نفسنا مهما اتظلمنا
    ربنا يهدى شباب مصر ويهدى البنات اللى مبقتش عارف انا اقدر اتجوز من مين فيهم ومبقاش لامؤاخذة
    ربنا يهدينى قبلكم وادعوا لينا كلنا وادعولى ربنا يهدينى

  77. ريتاج says:

    صباح الخير ياجميل انا بقضي وقتي ي المذاكره :((

  78. غير معرف says:

    ليه الحب بيتقابل بخداع
    والخداع بيتقابل بحب

    ليه مش بنصدق الانسان اللي بيحب بجد او حتي نحس بيه

  79. غير معرف says:

    شباب الكرنك بالاقصر بيتمنو مستقبل باهر لمصر

  80. هاي محطهه مصر انا ديزل من سوهاج وعمرو موسي الاكيد ودسنور جمهوري جديد

  81. غير معرف says:

    انا كنت بحب واحدوانفصلنا ودلوقتي انا اتخطبت وبحب خطيبي واخدته عن حب بس ساعات بفكر في الشخص التاني ده اسمه ايه لاني ببقي زعلانه اني ساعات بفكر فيه

  82. بجد لازم تدور كتير علشان تلاقى حب يستاهل بس لما بنلاقيه بعوضنا على كل اللى فات

  83. sahar says:

    مساء الخير

  84. غير معرف says:

    مساء الخير وعاوز اسمع اغنيه حزينى وبحبك اوى يا اميرة يا حبيبتى

  85. غير معرف says:

    بحبك يا اميرة اوووووووووى

  86. ميكووو says:

    هااااااااااااااي اسامه انا مايكل من المنيا انا بتبع البرنامج بتعك بس نفس اكلمك بس مش عارف ازي

  87. غير معرف says:

    انا بحب واحد اوى اوى اوى وهيا كمان بتحبنى بس نفسى تحبنى اكتر واكتر انا بحبك يا اسامه اوى اوى اوى ونفسى اكلمك بجد نفسى اكلمك بس ازاى انا عاوز رقمك ممكن يا سمسم

  88. غير معرف says:

    هاى اسامه انا بحب واحد اوووووى بس مشكلتى طول ما انا معها مش بتبقا جوى الاحساس الحلو اوى زاى ما هو بعيد مع انى بحبه يعنى وانا معها ببقا فرحانه بس مش زاى احساسى وهو بعيد

  89. غير معرف says:

    برنامجك راااااااائع جدا يااسامه بجد
    انا بسمعه وبسهر مخصوص عشانه
    وعن نفسي بجد بقولك مافيش حب ابدا

  90. غير معرف says:

    بجد سعيد اوى انى بعتلكم رسالة و بجد حكون اسعد لو قريتوا رسالتى و يارب تسمعونى اغنية شادية يا حبيبتى يا مصر شكرا ليكم اوى خالد زكى

  91. غير معرف says:

    مرررحبااا اسامه
    انا بحب واااحد اوووي ولي معه يجي السنه ونص بس هو بيهني كتير وبنفس الوقت بيخاف علي واذا غلطت بيقسى علي على اساس ماكررش الخطا مره تانيه بس انا بحبه اقوووي ومش عرفه كيف اخليه يتغير وهو بيخليني على اتفه سبب ؟؟!! وبيقول انه بيحبني ومايقدرش يعيش بدوني لان اكتر من مرره حاولت اني اسيبه ..
    ...مروى

  92. غير معرف says:

    انا بحب اسامة منير اوى بجد بيحس بالناس وبحب اسمع لكلامة

  93. غير معرف says:

    ياريت اسمع اغنية حزينة

  94. غير معرف says:

    اسامه بجد الهجر دى شى صعب اوى ليه ساعات بحس ان الحب ضعف هجرتنى مش عارف ليه حاولت ارجعلها فشلت كل المحاولات حاولت اعرف بنات غيرها مقدرتش وحسيت انى بخونها اسامه قولها محمد بيحب بوسى الموضوع دا بياثر على مذاكرتى وانا طالب ثانويه عامه

  95. غير معرف says:

    يارب يكونلي معاك نصيب يامحمد

  96. غير معرف says:

    miss u so much ya mohamed

  97. غير معرف says:

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

    ازى حضرتك يا استاز اسامة انت برنامجك وكلامك جميل ومفيد وهادف صديق للبرنامج فى قلب الليل

    صديق البرنامج جديد
    باسم محمد

  98. غير معرف says:

    هاي اسامه عن جد انا بحبك اوي وبحب اسمعك جدا

  99. غير معرف says:

    سلام عليكم ازيكوا عمليين ايه انا مشاركه جديد ياريت اتواصل يما معاكم

  100. غير معرف says:

    السلام عليكم .... بجد وبكل صراحة ربنا يحمك ويحافظ عليك لانك بتقدر وبتحل مشاكل وهموم ناس بجد بكلمك .... انا بحبك اوى بس لية يا اسامة الحياة دى حلوة لناس ووحشة لناس ومافيش حب من عـــــــــاشق الـــصمت ..... وشكرا

  101. دودو says:

    مساء الفل على احلى اذاعة برنامج قلب الليل رائع واسامة احلى مذيع عارف لو كل الناس تصفى قلوبها من الحقدوتتعامل مع بعض باخلاص هنعيش مرتاحين

  102. غير معرف says:

    بحبك يا امييييييييييييير اوى نفسى تعرف

  103. غير معرف says:

    ازيك يا اسامة انا معجبة بالبرنامج قلب الليل

  104. غير معرف says:

    اذاعة رائعة

  105. غير معرف says:

    سلام عليكم يا اسامه
    انا معجب من صالون العرب ياريت تقرا رسايلنا ليك عشان في حاجات مهمه كثير عايزين رايك فيها...

  106. غير معرف says:

    سلام يا اسامه
    كيفك يارب تكون بخير
    انا من صالون العرب الاردن ياريت تحللي مشكلتي
    انا محتارة جدا حاسه انه الناس كلها طيبه وصادقه وتستاهل كل خير واول ما بقرب من حد بحس اني اتخدعت واني انا الي خدعت نفسي ومش بعرف اتصرف لا ابعد ولا بقدر اقرب تاني !

  107. غير معرف says:

    انا بحب واحده يا اسامة بس انا من النوع الخجول شويه فا جيت فى مره وقفتها وكلمتها ومرضتش تكلمنى فا ياترى تنصحنى بايه

  108. غير معرف says:

    انا تعبت وياست
    ومليت من الدنيا

  109. غير معرف says:

    مساء الورد
    لاحلى محطه

  110. ميلاد عبده says:

    صباح الفل عاى مصر ومحطة مصر يارب المزيد والتفوق اسامه منير
    واحل مذيعات محطة مصر

  111. نور says:

    ماذا نفعل اذا تركنا من نحب بسبب المعامله ولكن لا نستطيع ان ندخل اى شخص اخر مكانهم وكان القلب اغلق عليهم حتى اذا وجدنا من يحبنا بشده ؟

  112. نور says:

    ماذا نفعل اذا تركنا من نحب بسبب المعامله ولكن لا نستطيع ان ندخل اى شخص اخر مكانهم وكان القلب اغلق عليهم حتى اذا وجدنا من يحبنا بشده ؟

  113. غير معرف says:

    اسامه انا بحب اسمعك جداوبرنامجك يجنن وبحبه اوى ربنا يحميك يارب

  114. غير معرف says:

    انا بحب حبيبى اوى وادعولى ربنا يخليهولى يارب ادعو بقى

  115. عاشق says:

    انا بحب حبيبتى كتير جدا بس هى من المغرب وانا من مصر مش عارف الحب دا هينتهى ولا اية بس يارب ما ينتهى

  116. غير معرف says:

    نيــــس

  117. ملك says:

    اسامة انا تانى مرة اتكلم على العموم انا بحب واحد كان بيحب صاحبتى وبعدين حبنى وانا مش قادرة اخونها وفى نفس الوقت مش عارفة اعمل ايه اكمل معاه ولا بس صاحبتى طيبة اوى اوى وانا مش قادرة ابيع عشرة 4 سنين بسهولة ممكن حل يرضى جميع الاطراف واريد الحل الصح اللى لازم يتعمل حتى لو هضحى بحبى لانى بحب الحد ده بس كل ما بسمع صاحبتى وهى بتكلم وتقول انه اتغير بحس لنى وحشة اوى

  118. غير معرف says:

    كل عام وجميعكم بخير وسعادة ومصر كلها ويارب يولى من يصلح لتبقى الحبيبة شامخة عالية فوق الجميع

  119. غير معرف says:

    الموضوع جميل جدا وانا شايف ان من اهم الصفات ف البنت الحياء والخجل وده طبعا بيتولد اذا كانت هيا مؤمنة انها مينفعش ترد على كل الكلام وكل الناس انمافى فرق كبير بين الحياء وانى مش قادر اعبر عن نفسى

  120. غير معرف says:

    السلام عليكم ازيك يااسامه كل سنه وانت طيب انا حسام من دمنهور ايه رايك فى الخيانه دى شئ غير جميل صح

  121. غير معرف says:

    هاى

  122. غير معرف says:

    سواء بنات او شباب ..اقدر اقول الدنيا اتقلت بركتها بسبب الجرأة الزايدة عن اللزوم وخروج البنات عن المألوف في اللبس او في الكلام والولد المفروض لو لقي بنت كده يخاف منها لانها في الغالب مش مظبوطة وده اللي البنات مش عارفاه والدليل علي كده المكالمات الجريئة والخارجة من بعض البنات وحاقول ايه ربنا يهدي العاصي وبرنامجك يا اسامة محترم جدا زيك بالضبط وانا باعزك والله وبحب ردودك اسمعها لانها عقلانية وحكيمة ..ربنا معاك

  123. غير معرف says:

    هو ازاى ابعت رسايل لبرامج محطه مصر

  124. غير معرف says:

    هاي اسامه كتيرا اقابل بنات و المشكله اني بحب بسرعه و داءما احب السيطره علي محبوبتي وكتير اغير علي من احب ختي من الاصدقاء وحتي بعد ما بنسيب بعض صعب جدا ان انساها ياريت ترد عليا يا اسامه

  125. غير معرف says:

    فين ايامك ياأسامة كنت بسمعك كتير خالص الاول بس انادلوقتى اتجوزت بصراحة انا بعزك موووووت

  126. غير معرف says:

    ازيك يا اسامة عامل اية بجد انت شخص كويس بس يا اسامة انا عندي 19 سنة وكنت بحب واحدة اوي من 3 سنين وهيا كمان كانت بتحبني اوي بس مرة واحدة يا اسامة لقتها بتقولي اني احنا مختلفين عن بعض وقررت تبعد ولما حولت اوصلها وابين اني بجد بحبها ومش قادر اعيش منغيرها اول مرة قالتالي متصعبش عليا الموضوع اكتر مهو صعب ولما حاولت تاني لقتها بتقولي انت لو مكنتش عملت كل دة كنا ممكن نرجع لكن كدة خلاص صعب نرجع بس بجد يا اسامة انا مش قادر اعيش من غيرها وحشاني اوي بقالنا 17 يوم مش بنتكلم

  127. غير معرف says:

    ازيك يا اسامة اناعايزاك لوسمحت سقول لحمادة انى بحبه اوى ومقدرش اعيش من غيره

  128. غير معرف says:

    ازيك يا اسامة كيفك يارب تكون بخير
    انا من العريش ياريت تحللي مشكلتي
    انا محتارة جدا حاسه انه الناس كلها طيبه وصادقه وتستاهل كل خير واول ما بقرب من حد بحس اني اتخدعت واني انا الي خدعت نفسي ومش بعرف اتصرف لا ابعد ولا بقدر اقرب تاني !

  129. غير معرف says:

    هاى اذيك يا اسامة انا حمادة من طنطا ونفسى تعمل حلقة عن الخيانة وشكرااااااااااااااااا

  130. غير معرف says:

    الدنيا معرف اني فيها خير وشر واحنا مش لازم نتصدم في الظاهر ونسيب الباطن لايام ونرمي مشاعرنا كلها لانسان مش عارفينه غير من برة ولا زم نتعلم من كل جرح ونفكر

  131. غير معرف says:

    السلام عليكم
    ازيك استاذ اسامه
    انا فراوله من الاقصر كلنا هنا بنسمعك وبنستنى يوم الاثنين دا بفارغ الصبر انا عن نفسى يوم الاتنين دا يوم سعدى

    انا عندى مشكله انا حبيت واحد من وانا صغيره يعنى لينا 13 سنه مع بعض واتقدم ليا وبابتى انا رفض وقعد اربع سنين متقدم ع امل انه يوافق بس حصل معايا انا وهو مشكل وبعدنا عن بعض فتره 6 شهور انا كنت وصلت لعالم النت انا كنت انسانه انطوئيه جدا وماليش ف الكلام الكتير ومن النت اتعرفت ع اصحاب وسمعت حكاياتهم وطبعا اكيد حكيت ليهم حكايتى واتعلمت منهم انى ازاى اتعامل مع الناس لان انا كان نفسى اغير من نفسى واتعرف ع ناس كتير وابقى اجتماعيه ما علينا رجع تانى ليا واتقدم وبابتى وافق عليه بس انا لما رجعت ليه حاسه انى مش بقيت بحبه زى الاول وبقيت بعيده عنه ومش عارفه اكمل معاه ولا لاء هيرجع تانى حبى ليه ولا لاء انا خايفه انى معرفش احبه واعيش ف نار احنا معاد فرحنا ف شهر 9 ابعد ولا خلينى مش عارفه بجد مش عارفه

  132. غير معرف says:

    هاى انا جهاد وبحب راديو محطة مصر اوى وبحبك يا أسامة ونفسى تكون فى فقرة غنائية لمحمد منير ارجووووووووووووك

  133. غير معرف says:

    انا انور وعايز اقول لااماني انا بحبك موت وهافضل احبك لحد ما اموت

  134. غير معرف says:

    يا اسامه باشا ممكن تول لاماني انور بيحباك موووووووووووووووووووووت بليز

  135. غير معرف says:

    هاي يا اسامه ياجميل. بعد اذنك يا اسامه عايزك تعلن للعالم كله اني
    انا مروان(ميرو)
    بحب وبعشق وبعبد وبموت وببوس التراب اللي بتمشي عليه اجمل وارق واطيب و احن حبيبه فالدنيا_مهيمه(ميمي) واني ليها وبس ومش هسبها مهما حصل بحبك يا ميمي..بس ياريت تقول الاسم صح (م ه ي م ه) مهيمه اللي بعشقها وبتمني من ربنا يخليهالي وتكون نصيبي.أرجو يا اسامه انك تقولها النهارده فبرنامجك الجميل هكون اسعد واحد فالدنيا واكون شاكر ليك جدا

  136. غير معرف says:

    بصي يا اس هي اللي بتحب واحد وهو مش حاسس بيها وهي مش قدره تقوله الكلام ده تعمل ايه يا ريت ترد عليه وعلي فكره اسمه علي اسمك

  137. غير معرف says:

    انا اسمي اشرف الأروش من طنطا 20سنه
    انا بحيك يا اسامه علي بنمجك الجميل دوت وبحي كل العاملين فيه انا اول مرة ابعتلك يا اسامه ياريت تقراء رسالتي انا عاوز اقول لحببتي متزعليش مني انا عارف انها بتسمعني دلوقتي وعاوز اقولها كمان انها هتوحشني اوي لان انا هغيب عنها شويه بس غصب عني هيا عرفه كده لاني مسافر يوم السبت رايح الجيش 8_7_2012

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق