http://www.mahatetmasr.com/ara/images/radio_06.gif

موعد برنامج اسامة منير قلب الليل منتصف الليل على راديو محطة مصر

يقدو لكم برنامج قلب الليل منتصف الليل اسامه منير كل يوم اثنين من الساعه 12 مساء الى 2 صباحا ويتحدث عن جميع المشاكل العاطفية والرومانسية ويقدم الحلول للشباب للاستماع الى البرنامج تابعو معانا على راديو محطه مصر

للاستماع للذاعة اضعط هنا

راديو محطة مصر Mahatet Masr Radio

95 Responses so far.

  1. غير معرف says:

    انا نفسى اقول حاجه

  2. غير معرف says:

    انا اسمى محمد بدر عندى 22 سنه...... فى واحده اصغر منى باربع سنين حبتنى اوى وانا بادلتها نفس الحب ده واكتر كمان بكتير واتفاجئت بعد ما كنا منسجمين ان فى واحد فى نفس سنى متقدملها واهلها موافقين ومرحبين مش دا اللى مزعلنى اللى مزعلنى ان هى موافقه ومبسوطه وانا مش عارف اعمل ايه بالظبط انا سئمت البنات وحاسس ان هما طياره محتاجه لقائد محترف وحاسس ان انا مش القائد دا

  3. غير معرف says:

    اسامة انا نفسى تقول لكل حبيب
    انا كنت فى يوم بفكر فيك وفى يوم حسيت ان انا ليك دلوقتى انا فقت ولقيتنى فووووق السما طايرة مع ثورة حررت مش بس نفسى منك
    وحبى ليك منك
    انا كمان حررت عقلى منك

  4. غير معرف says:

    sar7a ana 2awel mara 2asme3 bernamg osma moner kan fey felem 2aa7med 7elmy w 3agbney sar7a w nefsey 2asm3oo tany

  5. غير معرف says:

    انا حبيت واحده اوى وهي بعدها بسنه ونص حبت واحد وكلمته وسمحتها وبعدها بفتره قالتلى لازم نسيب بعض رغم انى رفضت ولسه بحاول ارجعلها بس هيه مش موافقه نرجع وانا لسه بحبها برده انا اسمى محمد من سفاجا البحر الاحمر

  6. غير معرف says:

    مساء الخير يا اسامة كل سنة وكل ام طيبة وكل سنة ومصر طيبة وبخير وكل سنة وكل ام شهيد طيبة ويهدى قلبها ربنا
    (خاص)
    اسامة انا نفسى اشتغل معاكم فى المحطة عندى افكار جديدة لبرامج فاذا ممكن اقابلك واعرضها عليك انا رضوى وده رقمى (0108906943)

  7. غير معرف says:

    انا يا اسامة اسمي اينو انا عايز اعرف انا صح ولا غلط
    هو انا ممكن احب بنت اكبر مني بسنة بس انا بحبها اوي وهي بتحبيني قولي اعمل ايه

  8. غير معرف says:

    اسامة انا اسمى محمود انا داخل فى علاقة حب غريبة ياريت ياريت اتكلم معاك على الموبيل ضرورى والله هتحصلى حاجة لو متكلمتش معاك على الموبيل بجد محتجلك اوى عايز اعرف رأيك ايه وتقولى اعمل ايه ده رقم موبيلى 0195959475 ياريت اسمع صوتك ياريت يا اسامة

  9. غير معرف says:

    لو حبيت حد يا اسامه وبعد كده اتفاجئت انه سابك وبعد عنك من غير اسباب يعنى اخر مرة اتكلمتوا فيها كنتم كويسين جدا وتانى يوم بتكلمه مش بيرد عليك وبعدها بفتره تلاقى صاحبه بيقولك اصلهو سافر وكان عند ظروف صعبه وانه اضط انه يهاجر تفتكر ممكن تقتنع بالسبب العبيط ده صحيح يارب يكون سامعنى انا بقولك حسبى الله ونعم الوكيل فيك يا بسااااام

  10. غير معرف says:

    اسامه هو ينفع تكون لسه خارج من تجربه وفى حد بيحاول يتقرب منك رغم انك رفضت كتير وهو عارف انك لسه خارج من تجربه وهو كمان لسه منفصل عن خطيبيته ينفع يكون فى بينا حاجه علشان انا عماله ارررررفض وهو مش مقتنع

  11. غير معرف says:

    ان اسمى تامر يا اسامه انسان فكر انه يحب بس للاسف انجرحت وسباب انجرحى هو حبى للانسانه الى بحبه وللاسف قلبى بينجذب لى قلب يشعر انه بحاجه ليه وفى الاخر بردو بينجرح وبجد ان بحبك يا اسامه وبحب البرنامج بتاعك وشكرا ليك لو قرات الرساله وبعتلى الرد

  12. غير معرف says:

    انا اسمي مروة 21 سنة حبيت شخص سنتين ووصله مشاعري ديه وبدا يلعب بيها بس انا عمري مصدقت منه اي كلمه لانه عمره مكان صادق في مشاعره نحيتي لاني كونت عارفة انه بيحب حد تاني بس للاسف بعد مخرجت الحب ده من حياتي كان كل حاجة في حياتي باظت واصبح معنديش ثقة في اي شخص ومبقتش بصدق اي كلمة حب بتتقلي وبقيت ببعد عن اي حد بيحاول يقربلي بقيت خايفة اتجرح واتوجع تاني

  13. Unknown says:

    حبيبى يا اس اس

  14. غير معرف says:

    انا اسمى طه انا كنت بحب واحده جدا بس مع الاسف الانسانه دى ماتت حاولت انى احب بعدها مقدرتش عدت سنه ونص مع ضغط اهلى خطبت انسانه بس بجد مش قادر احس بيها لانى الحب الاول لسه موجود جوايا بس حكيت لخطيبتى عن قصتى هيا عيطت بس بعدها رفضت انها تبعد عنى وقالت انا هحاول على قد مااقدر انسهالك بجد يااسامه مش عارف اعمل ايه بس حقيقى خايف اظلمها معايا ياريت تقولى اعمل ايه

  15. غير معرف says:

    اسمى طه ربيع انا حبيت انسانه قوى بس مع الاسف الانسانه دى ماتت وبعد سنه ونص وبعد ضغط اهلى خطبت بس مش قادر احس بخطيبتى فحكيتلها قصتى وانى حبى الاولانى لسه جوايا عيطت قوى ودموعها وجعتنى قوى بعدها طلبت منى انى اديها فرصه انها تنسيهالى بس بجد مش عارف اعمل ايه خايف اظلمها معايا ياريت تجاوبنى يااسامه

  16. غير معرف says:

    :p

  17. غير معرف says:

    انا كنت بحب شخص بس سبنا بعض انه كذاب وخاين بس انا حاسه ان فيه حاجه اتكسرت جوايا ومش قادره احب تانى مع انى قابلت ناس كتير بتحبنى بس مش قادره اتاقلم مع حد والسبب انى خايفه ادخل فى عاقه تانيه واتجرح تانى بجد نفسى فى حل

  18. غير معرف says:

    انا تعبت من الحب مفيش حب اصلا

  19. غير معرف says:

    انا اسمي هند وبحب واحد اوي بس المشكلة ان هو لسة خارج من علاقة و مجروح اوي بس لسا بيحبها و مش قادر ينساها و انا بحبه اوي بس ملمحتلوش بحبي ولا عارفه اعمل ايه

  20. غير معرف says:

    اسامة فين الحب الى انت بتئول عليه مافيش حاجة اسمها حب اليومين دول الكل دلوئتى بيحب عشان يجرح ليه ؟

  21. غير معرف says:

    انا كان فى واحد قريبى بيحبنى وانا كلمته كنت بحس انى ساعات بحبه اوى وساعات لا وحصل مشاكل وسبنا بعض ولما سبنا بعض حسيت انى مش قادرة اعيش من غيره ودلوقت هو خطب وطبعا عشان قريبى لازم اروح حفلة الخطوبة بس انا مش هقدر وعلى فكرة هو كمان بيحبنى اوى انا متاكدة ومش عايز خطبته بس اخواته غاصبين عليه عشان مش بيحبونى ومش عايزين اى حاجة حلوة ليا انا بتعب كل لما اشوفه مع خطبته احساس صعب اوى يا اسامة بليز قولى اعمل اى

  22. غير معرف says:

    انا عندى 21 سنه
    فى واحده زميله اختى
    جت البيت وشوفتها وحستها كويسه
    بس لما اتقربنا اكتر من بعض حسيت انى مش مبسوط وانى مش بحبها بس حاسس انها اتعشمت لانى قولتلها هخطبك
    وانا مش قادر اعمل كده لانى مش قادر احبها بجد
    انا انسان مبقتش عارف احب اى حد بسبب تجربه مريره قديمه ومش قادر اجرحها واقولها مش هقدر نكمل
    ارجول قولى اعمل ايه وللعلم انها بتحبنى جدا جدا جدا

  23. غير معرف says:

    بص ياسامة انا مختار عندى مشكلة انى مش عارف اكلم بنت وحاسس انى لو حاولت اكلم واحدة مش هقدر اكلم معاها ممكن تقولى الحل

  24. غير معرف says:

    يا استاذ اسامة انت راجل محترم

  25. محمود says:

    انا اسمى محمود من سوهاج انا كنت بحب واحده وهى عارفه انى انا بحبها بس مش قادر اقولها انى بحبها قولى يا اسامه اعمل ايه

  26. غير معرف says:

    انا نفسى احب

  27. غير معرف says:

    بسم الله الرحمن الرحيم
    انا اسمى تقى هانى من السويس انا بحب واحد وهو هيخطب واحده تانيه انساها ولا اعمل ايه ارجوك اقولى يا اسامه

  28. غير معرف says:

    انا اسمى (أ) كنت بحب واحده من ابتدائى لحد ماكبرت وانا نفسى اكلمها بس معرفتش وكلمت واحده تانيه وحبيتها اوى واللى كنت نفسى اكلمها بتكلم واحد صاحبى وجت اتصلت بيا قالتلى انا بحبك اوى وبتعيط وتقولى انا كلمت صاحبك عشان اعرف انت كنت عايز تكلمنى ولا لا وانا مش عارف اعمل ايه

  29. غير معرف says:

    هاى اسامه انا نانا
    ارجك نفسى اعرف اعمل ايه انا بحبه اوى وخايفه اتصطدم

  30. غير معرف says:

    الحب هبل

  31. غير معرف says:

    مساء الخير انا اسمى محمود من قنا 19 سنه عمرى ماحبيت ونفسى احب حب بجد ولونى فى الزمان دا مفيش حب بجد كلو تسالى بس بحاول اغلط نفسى واقول يمكن mr_mahmoud16@yahoo.com

  32. غير معرف says:

    هاى انا اسمى محمود بيحبكم كتير

  33. غير معرف says:

    انادودى عندى 16 سنة بحب انسان جدا وكذامرة نسيب بعض بس انا اتعلقت بلشخص ده قوى عيبه انه عصبى اوى لدرحه كبيره نفسى يتعلق بيه زى ماانا اتعلقت بيه وعيزاه يعرف انى عمرى ماهحب غيرهابدا لانى اول عرفت الشخص ده اتمنيت انه يكون شريك حياتى اولى يااسامة اخليه يحبنى وبتعاق بيه ازاى

  34. ali giggs says:

    انا علي عندي21 سنة بحب واحدة وللاسف الايام ابعدتنا عن بعض بس دة بعد مسافات فقظ هي سافرت خارج مصر من حاولي3 سنين ومن ساعتها وانا معرفشي عنها حاجة خالص بس بحبة ومش فادر انساها ومش عارف الزاي هنساها ارجوع تقولي اعمل اية

  35. غير معرف says:

    انا بحب واحد اوى بس انا من الاسكندرية وهو من مصر وانا اكبر منة 5 شهور هو موافق ان انا اكبر منة بس انا خايفة بقة من اهلة لما يعرفوة وعندى احساس ع طول ان هو مش ليا وخايفة يضيع منى اوى قولى اعمل اية يا اسامة

  36. غير معرف says:

    بسم الله الرحمن الرحيم
    من الواضح ان اغلب المشاكل كلها سببها الحب وان حد انجرح من حد اوى وخلافه .عارفين صعب اوى تلاقى حد يحب حد اوى وبجد لان الحب اصبح من الاشياء النادرة الحب كلمه انقرضت من حياتنا .الحب الا بجد يعنى الوفاء والاخلاص الا بيحب حد بجد يعمل المستحيل عشان خاطر حبيبه مهما كانت الظروف مفيش ظروف تفرق اتنين بيحبوا بعض عن بعض .المشكله ان الاغلبيه فهمه ان كلمه بحبك مجرد كلمه تتقال وخلاص الحب مش مجرد كلمه الحب يعنى تثبت فعلا لحبيبك انك بتحبه. ياجماعه كل واحد مجروح ياريت ينسا الماضى ياريت يعطى نفسه فرصه يفكر فى حاجه تانيه وصدقونى محدش يندم على حد باعه لان الا يبعبك يبقى مش بيحبك وربنا يريح قلب الجميع معلشى انا طولت عليكم شويه

  37. غير معرف says:

    عارف يا أسامه كل واحده بدور على الشاب الوسيم الجميل الا تفتخر بيه امام اصحابه وانه قد ايه وسيم وجميل مفيش بنت بدور على يعاملها بما يرضى الله ويحبها بجد ويخاف عليها . تعرف احسن حاجه الواحد يعملها والا انا بنفذها الوقتى ان الواحد يجتهد فى شغله اوى ويحضر دبلومه وماجستير ودكتوراة ومش يفكر فى حب ولا يفكر فى اى حاجه اهم حاجه يفكر فيه انه ازاى يثبت للناس كلها ان هيبقى شخصيه مرموقه وكل بنت تندم على الجرح الا وجهته ليه فى يوم من الايام

  38. غير معروف says:

    انا بحب واحده بس المشكله انها اكبر منى ب سنتين وف الحاله الاجتماعيه هى احسن منى وانا بحبها وهى بتحبنى ومش عرف بجد اعمل ايه ممكن حل للموضوع دا

  39. غير معرف says:

    هاى اسامه انا محمد انت وحشنى ع طول وبحب اسمع صوتك انت رمز من رموز الحب وانا سعيد جداا بالبرنامج و المحطه

  40. غير معرف says:

    هاى اسامه انا بجد من اشد المعجبين بيك ونفسى اعرف موعيد البرنامج باالظبط انا جمال من مرسى مطروح اسامه انا اتعرفت على بنت من على النت والموضوع اتطور وبقينا نتكلم فى التليفون وبعدين قالت انه متجوزة واحد اكبر منها فى السن بحولى 20 سنه وخلفت منه ولد عندها اربع شهور المهم ان البنت دى حبتنى اوى وانا كمان حبتها وفى يوم لقيتها بتكلمنا على النت تقولى انا جوزى طردنا برة البيت ومش عارفه اعمل ايه واهلى كلهم بعونا المشكله انى مش كنت اتصرف ازى ملقتيش ادمى حل غير انى قولت ليه اركبى وتعالى وفعلا لقيتها بتكلمنا تقولى انا وصلت عندك ومكنتش عارف اقول ايه ل اهلى مين دى وجيها ليه هنا قولتهم الحقيقه بس هما مش مقتنعين وقعديت معايه فى البيت وبعد حولى 7 ايام لقيت الموضوع ابتدى يزهق من ناحيه اهلى وكمان البنت حاست بكدة وقالت ليه انه عايزة تمشى واهالى كمان موفقين انه تروح تعتزر لجوزها عشان خاطر ابنه المهم انه مشيت المهم يا اسامه انا بجد حبته اوى واتفقنا ان احنا نتجوز بس بعد كدة اكتشفت ان الموضوع دة اتكرر كتير مع ناس قبل منى وانا بجد يا اسامه مش عارف انسه خالص بس مش عارف ليه عملت كدة دة انا فاتحت ليه بيتى وعرفتها على اهلى معلش انا طولت عليك اووى بس معلش عشان دى اول مرة اكون ببعت فيها رساله لبرنامجك الجميل وياربت يا اسامه تقرا الرساله وتقولى اعمل ايه بس انا عايز اقول حاجه انى بعد كل دة بقول ان اللى عملته دة عشان دى بنت قبل اى حاجه وكنت خايف عليها

  41. غير معرف says:

    هااااى اسامه انا حبيبت وحده وكنت بتحبنى وهى بنت خالى وانا اتكلمت معاه مره وحده تقربيا بس كل الناس قالتى انها بتحبك وفعلا استنيت موقفى من الجيش واتقدمت علشان اخطبهااا واهللا كانوا موفقيناا عليااا فى البدايه وبعد كده ابن خالتى اتقدمى وطبعااا علشان هو رجع من الامارات مع فلوس اتقدم وانا كده تقربيا خارجات من حاسبتهم انا بحبهاجداا ومش عارف اعمل ايه

  42. عبدالرحمن says:

    هاى اسامه
    عامل اية ؟؟
    انا عيد ميلادى كمان 4 ايام ودى تبقى 4 سنه بينى وبين حبيبتى ادعيلنا نبقى مع بعض لحد اخر يوم فى عمرنا :)

  43. غير معرف says:

    ازيك يا اسامة انا من اشد معجبين ليك انا تقى حبيت انسان اكبر منى بعشر سنين هو حبنى بس كنت بحسى انه مخبى عنى شى انه غامض بس كلمته انتى كتير علية مرات حاول يبعت عنى بس يرجع تانى على فكرة ولدتى عارفة انا 21 مرة اتصلت بية زى عودته مابيردش اتصل بعد كدة كنت زعلانة عشان هو عارف انه لما بيردش بضايق حاول يتصل كتير انا مابردش بعدلى رسالة قلى عايز اقولك حاجة مهمة ردت اتعرفى انه بيحاول يبعت بس مش قادر اتعرفلى انى كتب على نفسه شيكات اخذ حكم غيابى بسب ظروفه مش عارف يسدد انا انصدمت بس ماحبتش ابينله انا عافى بسب موضوع ده ارتبطنا صعب لانى ولدى بيحبنى كتير بيتمنلى انسان احسن من ظروف حبيبى انا مش عايزة ابينله انه ارتبطنا صعب لانه حصلتله ظروف حالته نفية كانت صعبة انا ممكن خالت يشوف دنيا حلوى على فكرة معاملته اتغيرت خالص بعد اعترفلى سره بقى احسن كان بيقولى كنت بخاف انى تبعدى عنى انا حاسه عارف بخدعه بس انا نيتى انى اديله امل فى نفسة بس غصب عنى طلب اننا نجوز بعد كدة اقول اهالى انا رفضت بشدة عشان اهالى حاجة كبيرة عندى شو اسوى سورى كتير عشان طولت عليك كتير

  44. العندليب احمد جمال says:

    انا احمد من قنا نفسى احب يا اسامه انا عندى 21 سنه وخلصت دراسه ومش عايز اتجوز غير لما اعيش تجربة حب واتجوز اللى احبها دى وانا شقتى جاهزه ومنتظر الاقى الانسانه اللى احبها وتحبنى بس مش عارف الظاهر اليومين دول مفيش بنات قلبها فاضى كلها بتحب وتتحب معدا انا انا بدور على انسانه احبها واديلها عنيا واتجوزها على طول بس انا عايزك ترد عليا وتقولى ازاى الاقى البنت اللى احبها \\ على فكره انا بحبكم قوى كل اللى بيدخل هنا وده رقمى ويا ريت ترد عليا ضرورى فى اقرب وقت 0196301362\\\\\\\\\\0183942489 والسلام ختام

  45. غير معرف says:

    ازيك يا اسامه انا اسمى نرمين حبيت واحد جدا جدا وجه فى يوم قالى انه ما حبنيش اصلا وانه كلمنى علشان سمع ان انا بحبه مع انى ما صرحتهوش بحبى غير لم هو صارحنى الاول ورجع واتاسف تانى وقالى انه مكنش قصده يقول الكلام ده ولم خليت اختى تساله ليه سابنى قالها علشان بتتكسف والمفروض هو يحترم ده وانا بحبه اووى ومش قادره اشوف حد تانى غيره مع انى عارفه انه عمره ما هيبقى ليا ولحد دلوقتى بقالى 3 سنين وانا رافضه اى حد غيره وانا مش عارفه اعمل ايه بجد ونفسى انساه

  46. غير معرف says:

    هاي

  47. غير معرف says:

    هاى اسامة اناسمرونفسى اعرف البرنامج بيجى امتى

  48. غير معرف says:

    السلام عليكم يااسامه باشا ياريت بجد تهتم بالرد عليا على قصتى دى لانى بجد محتاجه اى افاده او نصيحه من واحد زى حضرتك ؟؟انا شاب عندى 23 سنه حبيت بنت جدا وهى من نفس سنى لاكن هى مستواها التعليمى احسن منى انا دبلوم وهى كليه وهى اللى عرضت عليا حبها فى الاول وبصراحه انا حنيت ليها وحبيتها جدا وهى كذلك وبصراحه انا اتخانقنا كتير ورجعنا لبعض تانى وكده يعنى لاكن انا كنت مستعد واله العظيم اعمل اى حاجه عشان خاطر البنت دى انها تكون معايا لو حتى كنت ابيع جزء من جسمى اللى هوه مش ملكى اللى هوه ملك لربنا عشان خاطر البنت دى وانا مش هنكر ان البنت دى برضو عملت اكتر من موقف عشان تثبتلى انها بتحبنى وفى يوم من الايام كنت متخانق معاها المهم فى واحده حبيبه صاحبى انا خليتها تكلمها والحمد لله حبيبه صاحبى دى وفقت بينا ميعاد عشان نتقابل ونتراضى فيه واتقابلنا فعلا واتراضينا على بعض وبقينا راجعين مبسوطين وانا فرحان المهم هى كانت بتسمع اغانى انجلش كتير وانا كان معايا على موبايلى اغانى انجلش رومانسيه كتير ففسمعتها وعجبتها واحنا راجعين قالتلى طب انا هاخد الميمورى بتاعك وخد بتاعى قولتلها لا عشان انا اعندى صور اصحابى وكده يعنى هاتى الميومرى بتاعك وانا هنزلك كل الاغانى الانجلش اللى عندى على الجهاز وافقت بعد الحاح منى المصيبه بقى اول ما رجعت البيت بحط الكارت على الكمبيوتر لقيت مقطع فيديو ليها وهى متصورهمع شابين وشايلنها على كتفهم على البحر انا مقدرتش امسك نفسى من البكاء كان انضربت بسيف فى نص دماغى ولما جيت اصارحها بالمقطع ده قالتلى ده كان ماضى ليا وانا كنت قليلقه الادب فيه واتقفل خلاص وانت ليك تحاسبنى من يوم ما عرفتك المشكله بقى اول ما اتعرفنا على بعض قولتلها احكيلى كل حاجه عنك عشان لو ظهر حاجه فيما بعد اكون عارفها وميحصلش بينا مشكله فهى خبت عليا الموضوع ده وانا كنت بثق فيها جدا وبعد اللى حصل منها ده مبقاش فى ثقه ليها عندى وفى الغاز كتير انا حللتها وحسيت ان البنت دى كانت كدابه وكانت بتستغلنى رغم انى كنت واثق انها بتحبنى جدا وكمان قرانا فتحنا على بعض فى مكان طاهر وقالتلى وهبتك نفسى وانا كذلك وهبتك نفسى ومش هنكر اننا كنا بنعيش لحظه الحب سوا مع بعض انت اكيد فاهم يا استاذ اسامه المهم والملخص انا سبتها عشان مبقتش بثق فيها لان طالما كدبت عليا يبقى ايه اللى يثبتلى ان مفيش حاجه تانيه مخبياها عليا ؟؟؟؟ياريت تساعدنى بجد وتقولى اللى عملته ده صح ولا غلط يااستاذ اسامه مع العلم انى لسه بحبها بس مش زى الاول وبتيجى فى بالى كتييييير جدا

  49. غير معرف says:

    السام عليكم ورحمه الله
    سلام خاص الى الاستاذ اسامه منير
    انا مرتبطه بابن عمي مخطوبين بقالنا سنه قربنا نتجوز الحقيقه احنا مرينا بتجربه قاسيه شويه لان ابائنا مع انهم اخوات كانو معارضين جوازنا وارتباطنا لان فيه خلافات بينهم كتير واحنا كنا بنتعزب بس اصرارنا على حبنا كان اكبر من خلافتهم وارتبطنا صحيح بعد معانا لكن حصل بصراحه هو حبني حب كبير خلاني اقرر اني لازم مكنش لغيره ساعات كنت بحس اني حبه الكبير ده بيحسسني بالخجل من نفسي لو انا فكرت امل من المشاكل وارتبط بغيره ومقدرتش واستحمل كل المشاكل علشان حبه الكبير ده وانا بقول لكل البنات لا تضيعو الحب في زمن قل فيه الحب والوفاء

  50. امير says:

    هاي اسامه انا امير وانااول مره اشارك معاك ونفسي تقرا رسالتي لاني متعقد جدا انا عندي 21 سنه وعمري ما حبيت في حياتي او حبيت من طرف واحد وكل ما اعجب بي بنت احبها انا عندي احساس اني لو عرفت اي حد بحبه لاني نفسي احب وخلاص انا نفسي احس بي الحب ارجوك يا اسامه رد عليا اعمل ايه

  51. غير معرف says:

    نفسى فى رقم البرنامج

  52. غير معرف says:

    مم

  53. لولا says:

    مرحباااااااااااااا اسامه انا لولا مين المغرب ممكن الراقم الفوون علشان انا عاوزك ضرور بليزززززززززززززززززز

  54. غير معرف says:

    السَلآم عليكم ورَحمـة الله وبركاته
    محمـد..
    أسآمـه أنا عندي مشكله بجد تستاهل إن حضرتـك تتكلم فيها وتقولى أعمل إيه بجد ..أنا حبيت إنسانه من على النت بقالى أربع سنين معاها وماشوفتهاش لحد دلوقتى ورغم كدا راضي .. لكن تعرضت لحآلـة ..اغت.......من سنه تقريبا قالتلى احنا مش هننفع بعض احسـن لنا نبعد لإنى مبقتش انفع لحد ..حاولت اقف جنبها سابتنى 6 أشهر ورجعتلى ومرضيتش أجرحها لأنها بتحبني أوى قبلتها على وضعها بس حاسس بحاجز بينا بسبب الحكايه دي ..
    وخايف اسيبها واندم أو يجرالها حاجه .
    قولى أعمل ايه بجد مايمكن مش اغتصاب وده جه بمزاجها .ياريت يا أسـامه ماتقوليش لو انت بتثق فيها والكلام ده أنا شبعت أرآء ونفسي حد يريحني ..حاسس انى مخنوق أوى ولو قولتلي سيبها هقولك معنديش الجرأه . ولو قولتلي خليك معاها هيفضل الشك والحاجز عايش بينا دايمـاَ وعمـري ما هقدر انسى .ياريت تساعدني

  55. غير معرف says:

    السلام عليكم ازيك يااسامه انا بحبك وبحب البرنامج بتاعك جدا وعاوزة اقول لحبيبي حمادة بحبك وربنا يخليك ليه

  56. غير معرف says:

    انا بحبك يا اسامة وبحب نور ونفسي تكون سمعاني

  57. انا بحب بنت اسمها فاتن ونفسي اقولها اني بحبها قدام العالم كله ونفسي تكون سمعاني دلوقت وعلي فكرة انا كنت كل اما اتعرف على بنت اقول ان انا حبيتها بس لما عرفت البنت دي حسيت معاها بالحب الحقيقي يريت تقولي ازاي اوصلها رسالتي.

  58. منونة says:

    انا منة من بورسعيد كنت بحب ابن عمى وهو كان ضعيف جدا ومكنش مستعد يعمل اى حاجه عشانى وكمان كان فيه مشاكل بين ولدى وولده فكان من المستحيلات انهم يوفقو وسبته بعد سنه ونصف وبعدها بسنه حبيت حد تانى والقدر خلانى اول ما تعمقت فى حبى لحبيبى ده ابن عمى اجه اتقدملى رسمى عشان يثبت انه موش ضعيف وطبعا رفضت بس لغاية دلوقتى هو عنده امل وكمان اهلو موفقين واهلى موفقين عليه بعد ماكنو رفضين بشده وحبيبى الى انا بحبه قدامه 4 سنين وانا مش عرفه اعمل ايه ؟؟؟؟

  59. غير معرف says:

    انا عايز اعرف رقم البرنامج

  60. غير معرف says:

    ازيك ياسامة انا بحبك اوى وبحب البرنامج انا كنت بحب واحد وهو كمان كان بيحبينى اوى وافترقنا عن بعض بسبب مرضه قالى انا مش عايز اظلمك معايا بس انا صممت انى اكمل معاه وهو رفض وقالى انسينى واعتبيرينى ذكرى بس كل فترة والتانية بيرن عليا ولما برد مبيعبرنيش قولى اعمل ايه؟ نا بجد مش عارفة انساه انا بجد محتارة

  61. غير معرف says:

    هاى يااسامه
    اسامه انا مشكلتى كبيره اوى وبجد مش عارفه اعمل ايه الموضوع انى حبيت واحد اكبر منى ب9 سنين انا بحبه اوى وهو كمان بيقول انه بيحبنى وانا حاسه انه بيحبنى مامته عايزاه يخطب ويتجوز وطبعا عشان احنا بنحب بعض فأنا اكيد اللى هكون العروسه دى بس انا فى ثانويه عامه مينفعش انى اتخطب خالص وحتى لو اتخطبنا هو عايز يتجوز خلال سنه وطبعا هكون لسه فى الجامعه ومينفعش خالص برضو قولى يا اسامه اعمل ايه انا بجد تعبت اوى من الموضوع ده

  62. رحاب says:

    هاى يا اسامه ازيك هقولك على حاجه بس يريت ترد عليا معلش انا عندى15 سنه وبحب شاب اسمو هيثم عندو 19 سنه وهوه عايز يجى يتادم بس انا خايفه اوى اقول لاهلى عشان هيقولولى عرفتى ازاى وفين وامتا وفلاخر بردو مش هيوفقو بس انا بحبو اوى وهوا كمان بيحبنى اوى بس المشكله عندى انا انا معنديش الجراه انى اقول لاهلى مش عارفه ليه يا اسامه معلش قولى الحل رجاء

  63. غير معرف says:

    انا حبيته اوى وهو جرحنى وخاننى وبيقولى نصلح اللى اتكسر وانا معدتش قدره اكمل بصراحه
    اعمل ايه

  64. غير معرف says:

    اسامه انا نفسى اتكلم معاك ارجوك

  65. غير معرف says:

    هاى

  66. غير معرف says:

    كلمه جميله دورت عليها كتير فى كل الناس وما لقيتها حتى الانسان الوحيد اللى حبيته بجد اكتر من4سنين قلبه جمد عليا اتغير اوى من نحيتى حلف ليا ان انا امنيته الوحيده فى الحياه واكتشفت انى لعبته الوحيده بجد مفيش حاجه اسمها حب انا فى الاول كنت رافضه فكره الزواج التقليدى بس دلوقتى اتاكدت ان هو ده الطريق الوحيد للحب الحقيقى

  67. غير معرف says:

    هاى يا اسامه ازيك انا مروى انا عندى 23سنه انا مشكلتى انى بحب عبده اوى وهو عارف كده بس هو مش حساس بيا مش بيكلمنى علطول

  68. غير معرف says:

    هاى يا اسامه انا مروى عندى 23 سنه انا بحب عبده اوى وهو عارف كده بس هو موش حساس بيا موش بيكلمنى علطول وانا موش بحب كده انا عايزه يكلمنى كل شويه يحس بيا بمشاعرى مشكلتى انا لى بتصل موش هو انا لى بسأل عليه انا بجد موش عارفه اعمل ايه

  69. غير معرف says:

    اسامه انا عندى مشكله كبيرة اوى ومش لاقيه ليها حل ونفسى تساعدنى بجد انا عندى 25 سنه واتعرفت على واحد وكانت متجوز وعنده ولاد وهو عنده 30 سنه حبيته جدا بس مش عارفه ياترا هو كان بيحبنى زى مابحبه ولا كان بيتسلى بيه وبيضيع وقت معايا وخلاص كان احساسى بيقولى ساعات انه بيحبنى وساعات كنت بحس انى مش فارقه معاه ومرت سنه ونص واحنا نعرف بعض وان كل كلمه قولتها ليه كانت من قلبى بجد وكنت حاساها بجد وحبيته لدرجه انى ماكنتش عايزة ارتبط باى واحد غيره حتى لو ماحصلش بينا نصيب لانى حبيته اوى او يمكن لانه اول قصه حب وتجربه فى حياتى لكن فى الفترة الاخيره حسيت انه بيكرهنى ومش بيحبنى ولا عمره حبنى وان مراته هى الاساس وكمان حسسنى انى مجرد نزوة فى حياته مرت وانتهت وقالى يابنت الحلال انا ماوعدتكيش بحاجه وشوفى طريقك وانا عايزة ابص لمراتى شويه وياريت نبعد عن بعض لانى حاسس انى ظالم مراتى وبكرة هتتجوزى وهتنسينى قولتله ازاى انت مافكرتش فيه انت ماكنتش بتحبنى يقولى ماعرفش وقالى ان احنا مش هنقدر نكمل مع بعض هل ده كان بيحبنى ولا بيتسلى بيه انا عارفه انى غلطت لانى ارتبطت بانسان مرتبط وعمر ماكان هيحصل بينى وبينه نصيب بس انا الوقتى تعبانه جدا يااسامه من غيره وكمان اللى مضايقنى انى بتصل بيه فى لحظه ضعف وارجع اندم بعد مايكون سمعنى كلام يجرح وكمان يقفل السكه فى وشى انا مش عارفه اعمل ايه يااسامه انا كمان كنت برفض كل عريس يتقدم ليه علشانه لانى ماكنتش شايفه غيره لانى بحبه بجد انا عايزة حل لمشكلتى دى باى طريقه يااسامه

  70. غير معرف says:

    هاى ياااسامة عامل اية ياريت بجد تقراء مشكلتى وترد عليها انا اول مرة اكتبلك انا واحدة وبتحب واحد جدااااااااااا ونفسى يكون من نصيبى هو كان زمان بيحبنى من واحنا صغيرين جدا بس هو مكنش بيقول ان هو بيحبنى كان واضح فى التصروفات بس حصلت مشاكل وبعدنا فترةكبيرة وبعد كدة هو رجع تانى وحسيت منوا بااهتمام بس هو مش بيقول ان هو بيحبنى بس بردو تصرفتوا بتبين كدة وانا كمان بحاول بكل الطرق اقولوا انى بحبوا جداااااااا ونفسى يعرف انى بحبوا اوى اكتر من روحى وياترى هو بيحبنى ولا لا ياريت ياسامة ترد علية وبسرعة

  71. غير معرف says:

    انا سجده انا بقى مش لاقيه الامان مع اى حد ولا حتى مع اهلى مش لاقيه اهتمام منهم امى عمرها ماخدتنى فى حضنها ولا حتى كنت زعلانه ولقيتها حست بكدا ولا فى فرحى حتى الى حبيته هوا عوضنى عن كل حاجة بس انا مش عارفه ارضيه ولا عارفه اسعده ديما وحشه اوى معاه فكرت كتيرفىالموت وحاولت كتير اموت نفسى من كتر منا زهقت وتعبت مش عارفه اعمل ايه علشان خاطر ربنا حد يساعدنى

  72. غير معرف says:

    hi osama ana b7bk keteeeeeeer qawy we b7eb el brnmeg bet3ak awy we mahamed farouk awy bas 3izak teol le semon eny ba7booooo awy we malesh 3'ero fe el donia de ana esmy malk merci kter 3shan aret el massag

  73. غير معرف says:

    السلام عليكم استاذ اسامه احب اوجه شكرى ليك على البرنامج انا اسمى الشهاوى وليا اتنين اصحاب بعزهم قوى واحد اسمه محمود وواحد اسمه بلال والاتنين عايز ابعتلهم رساله احب اقوللمحمود الحلم اللى انت بتحلمه ياريت ميطولش ياصاحبى لان اللى بيروح مش بيرجع تانى ولبلال ياحبيب قلبى ربنا يوفقك ويطمنى عليك وترجع بالسلامهواشوفك كدا مع اللى انت بتحبه

  74. غير معرف says:

    أنا اسمي مي و حكايتي عكسك أنا بحب واحد أصغر مني بأربع شهور

  75. غير معرف says:

    اكيد انت دلوقتى في سن المراهقه و مش فاهمه اي حاجه

  76. غير معرف says:

    انت بنت مايصه و زباله

  77. غير معرف says:

    اسامه انا عندى 18 سنه ومخطوبه وانا وهو بنحب بعض اوووى ولو طلب روحى ادهاله بس المشكله انه ديما منعنى من الخروج وبلاش تعملى دى ودى بس طبعا لسبب مقنع وبيخاف عليه بس ديما محسسنى انه بيحبنى اكتر منى مع انى والله العظيم بموت فيه

  78. غير معرف says:

    كبر دماغك بكرة هتلاقى الانسانية الكويسى

  79. غير معرف says:

    الحب قدر ام اختيار بدون ااسم

  80. غير معرف says:

    طلمالسة بيحبها يبقي أبعد عنه أحسن لأن ده هيبقي وجع راس ليك وليه وصدقني خليك بعد أحسن بدل ماتتعبي

  81. غير معرف says:

    اسامه انا 19 سنه وكنت بحب واحده اوي اوي وهي كانت بتحبني بس هيا اتخطبت لواحد كويس وده اللي خلي اهلها متمسكين بيه قوي وهي مش عارفه تتخلص من الخطوبه دي ازاي وانا مش عارف اتصرف فقررت اني انساها وفعلا نسيتها وكل مابتيجي في بالي ادعيلها بالخير وانا الان محتاج اني اخش في علاقه مع بنت كويسه وتقدرني وانا مستني الرد وده تليفونى01117120288وياريت الرد السريع

  82. غير معرف says:

    اسامه انا 19 سنه وكنت بحب واحده اوي اوي وهي كانت بتحبني بس هيا اتخطبت لواحد كويس وده اللي خلي اهلها متمسكين بيه قوي وهي مش عارفه تتخلص من الخطوبه دي ازاي وانا مش عارف اتصرف فقررت اني انساها وفعلا نسيتها وكل مابتيجي في بالي ادعيلها بالخير وانا الان محتاج اني اخش في علاقه مع بنت كويسه وتقدرني وانا مستني الرد وده تليفونى01117120288وياريت الرد السريع

  83. غير معرف says:

    ليه البرنامج بقالوا كتير مجاش في ايه ؟

  84. غير معرف says:

    ياجماعه البرنامج بقالوا كتير مجاش ليه ممكن حد ير
    وانا بستناه كتير ومبييجيش
    حد يعرفني البرنامج بيجي امته

  85. حمدي انيسة says:

    انا حمدي انيسة من شبرا الي عايز رقمااسامة يكلمني ت/01272254709 ممكن اتعرف علي بنت جادة للجواز

  86. غير معرف says:

    الا سابك متبقش علية بيع الابعك

  87. غير معرف says:

    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اناصديق جديد من مصر واول مره اسمع البرامج بس كتير عجبنى وجميل جدا ان يكون فيه برامج زى ده فى مصر ويارب يكون فى تقدم وانا نفسى اكون صديق احكى مع الاستاذ.اسامه منير بدى اقول كلام كتير جويا بيوجع بينزف مجروح كل هذا بسبب الحب انا عارف ومتاكد ان الحب جميل فى كل حاجه مش شرط حبيبتك لاء هيكون احلى لما يكون الحب بين كل الناس اكيد هيكون احلى بكتير واكيد الحياه هتغير للافضل ومش بدى اطول عليكو فى حديثى بس بدى اقول من كتر ما انا مجروح صار الجرح رفيق الروح حكايتى حب كان من جوا جوا قلب عشقت قلبه سحرتنى عيونه حبتو بجون بفكر فيه فى كل ثانيه غير حياتى بقا هوا كل الحياه ولكنى فجاه بدون حياه عايش بس ميت وكلمه موت مابتكفى الاحساس لان الموت بيكون مره واحده ولكن موتى بلا حدود فى كل ثانيه راح اموت انا اسف انى طولت عليكو فى حديثى بس اللى جويا ما يكون بكلام ....وشكرا خاص للبرامج ..وانشاء الله فى نجاح مستمر ..وانشاء الله راح اكون صديق فى هذا البرنامج..........شكرا

  88. غير معرف says:

    هاااااااااى اسامة انا بجد بحبه البرامج بتاعك اوووووووووى انت شخص محترام وجميل اووى ربنا يخليك انا عندى مشكله كبيرر ااووى ومحتاج مساعدة حد كبير زيك

  89. مشاء الله عليك يا اسامة برنامج اكتر من ممتاز وانت اكتر من رائع بالتوفيق منوشة

  90. انا المحتارة 29 سنة متزوجة واعانى من الفتور والملل ومفتقدة للرومانسية او لاى احساس بالحب لو محسنهوش دلوقتى هيكون امتة طيب وحاولت بكل الاساليب ولكن فى ظل الظروف الاقتصادية للجميع بيكون المزاج سىء والراجل حلة الاسوء الهروب للمقاهى للاسف وانا غصب عنى بفكر فى الفات معنديش غيرة اقعد اقول كان زمانى عايشة مع الى كنت بحبة ومحصليش نصيب اعمل اية بالله عليك مخنوقة وحاسة انى لوحدى عاوز ة اتغير معدش قصادى حل غير انى اضيع وقت والسلام نفسى احس انى عايشة مش خلاص خلصت واتجوزت وانسى والتفكير فى الى فات بيتعبنى اكتر وبحس بالزمب ارجوك ساعدنى

  91. غير معرف says:

    أ

  92. غير معرف says:

    مش عرفه أحب تاني مفيش اخلاص

  93. غير معرف says:

    ruy

  94. غير معرف says:

    اسامه انا بحبك اوى
    زيزو غنيم

  95. غير معرف says:

    انا بحب وحده وهى بتحبنى خالص من4 سنين ومش هنقدر نبعد عن بعض روحت اتقدمتلها وكل الناس وافقت الا اخواتها الاتنين رافضين ومن غير سبب وانا مش عارف اعمل ايه ولا هى كمان وتعبنا جدا بسبب الموضوع ده وخايفين نضيع من بعض محدش عنده حل بليزززززز بسرعه

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق