بالفيديو رد سعد الصغير على اهانة مصطفى كامل لولدته

http://www.masreat.com/wp-content/uploads/2009/11/sa3d-alsoghair51.jpg

رد سعد الصغير على شتيمة مصطفى كامل

كان هناك مكالمة هاتفية للفنان مصطفى كامل على قناة الفراعين حيث تحدث عن سعد الصغير وقام بالاساء له ولولدته وحتى لما يرد عليه سعد الصغير حتى الان قرر سعد الصغير الرد عليه عن طريق فيديو له فى منزله على الفيس بوك يتحدث عن اسباب قيام مصطفى كامل بهذه الافعال وعن علاقته به . فيديو رد سعد الصغير على شتيمة مصطفى كامل

مشاهدة الفيديو


9 Responses so far.

  1. غير معرف says:

    الفنان مصطفى كامل انا مش بحبه وكرهته اكتر لما عمل الموقف ده وشتم سعد الصغير واصلا الفنان مصطفى كامل فنان رخم اكتر فنان انا مش بحبه

  2. غير معرف says:

    والله كده حرام على مصطفى كامل على الى عمله في والده سعد الصغير ومهما حصل بينهم متوصلش للمهات

  3. غير معرف says:

    مصطفى كامل شخص مريض والغيره تعمل اكثر من كذا عندنا في السعوديه نقول ياجبل مايهزك ريح . على فكره ولا مره سمعت حد في السعوديه يعرف ذا مصطفى كامل او يعرف اغانيه . يمكن يبغى الشهره على اكتافك

  4. غير معرف says:

    مصطفى كامل الواحد كان بيحبك بس من دلوقتى بايت اكرهك كره العمه وربنا قوم امك بسلامه يا سعد الصغير

  5. غير معرف says:

    مصطفى كامل انت شخص مريض الوحد كان بحبك بس من دلوقتى انا بكرهك كره العمه

  6. ام رينا says:

    على فكرة انا اصلا مابحبش مصطفى كامل وهو اثبت انه مدايق من نجاحك وربنا يطمنك يا سعد على والدتك وانت متواضع ومن تواضع لله رفعه

  7. غير معرف says:

    بجد انا بحترمك جدااااااااااا ي سعد

  8. غير معرف says:

    قول حسبنا الله ونعم الوكيل وربنا هيجبلك حقك وعلى فكره انا بعشقك موووووووووت من اول كليب عملتو انا اصلا بحب الشعبى اوى مع انى بنت بس بحبو موت وكل صحابى بيقولو عليه طقه وكل شويه اقولهم انا هجيب سعد وبعرور وشيكو انا بحب 3 دول اووووووووووى بجد وربنا يشفى ولدتك يارب ويخلهالك ويخليك ليها يارب

  9. سوسو says:

    سعدالصغير قول الله يجازيك بلي تستحق
    حسبنا الله ونعم الوكيل فيك يامصطفى كامل
    سبحان الله الغيره تعمي القلوب وتموت الضمير
    يعني الشتيمه وصلت للوالده لاحولا ولا قوة الا بالله العلي العظيم
    سعدالصغير خليك احسن منه وارمي حمولك لله

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق