هذه صورة بطل مسلسل الذي سوف يقع في غرام عاصي

اضغط هنا لمشاهده جميع حلقات المسلسل التركى عاصى


^

^














هذه صور منوعة لمسلسل عاصي



















































































اضغط هنا لمشاهده جميع حلقات المسلسل التركى عاصى

49 Responses so far.

  1. غير معرف says:

    الصور جميلة جدّا بل رائعة

  2. غير معرف says:

    شكرا

  3. غير معرف says:

    thanks alot

  4. بوسى says:

    عاصى جميلة جداااااااااااااااا وامير بمووووووووووووووووووت فيه

  5. غير معرف says:

    انا بحب عاصي جدا

  6. غير معرف says:

    مسلسل رائع شكرا جزيلا

  7. غير معرف says:

    امير بجنن وحبهم كتير حلو

  8. غير معرف says:

    احبببببببببببببببببببببب لميسسسسسسسسسسسس كتيرااااااااااااااااااااااا

  9. غير معرف says:

    أنا أتمنى أن تفوز الجزائر و تخسر مصر

  10. غير معرف says:

    ياااااا رب النصر لمصر و لا عزاء للحاقدين

  11. غير معرف says:

    ahlan ya fataiat oya fitian lmosalsalat torkia kolha 3indaha hadaf wahid howa takhrib lboiot wa ma3siat llah

  12. غير معرف says:

    انا بحب مسلسل عاصي وامير جدا ونفسي اتفرج علي كل الحلقات

  13. غير معرف says:

    الصور حلوة كتير بس ليس ما ابتنحفظ عندي

  14. غير معرف says:

    انا مصرية وبفتخر ولي مش عاجبو ينتحر يكتب على قبرو ميت من القهر يارب اتفوز مصر والجزائر تخسر علشان الحقد الي فيهم على المصرين

  15. غير معرف says:

    انا لا اتابع المسلسلات التركية لكن مسلسل عاصي شدني الو وبقوة .

  16. غير معرف says:

    المسلسل حلو اوى وانا بتفرج على كل مسلسلات لميس ومصر رائسها مرفوع على طول

  17. غير معرف says:

    مررررررررره رووووعه يعطيكم العافيه بصراحه اول مره اشوف مسلسل تركي

  18. غير معرف says:

    انا بحب مسلسل عاصى جدا وشاددنى قوى ومعجبه بالبطل جدا وبشخصيته وبشخصيه عاصى جدا

  19. غير معرف says:

    مسلسل جامد اخر حاجة و انا بحبة موووووووووووووووت

  20. غير معرف says:

    بحب عاصي وامير جدا

  21. ولاء says:

    مسلسل عاصي اهم عندي من مجرد مسلسل بحس فيه الحب الحقيقي اللي مفتقدينه فب الحقيقه وبموت في عاصي وامير وبتفرج علي لقطاتهم طول اليل

  22. غير معرف says:

    لو سمحتم الحلقه 72 من عاصي بلاش تخلونا ننتظر يعطيكم العافيه

  23. غير معرف says:

    انا بحب عاصى كتير

  24. غير معرف says:

    مسلسل فى غاااااااااااية الجمال و انا مبفوتش ولا لقطة

  25. غير معرف says:

    عن جد انا مو حبييييييييييييييييييييييييييييت مسلسل اد هيك اللي ياللي اسمه عاصي عن كتيييير بحبو

  26. غير معرف says:

    الصور جميلة جدا

  27. غير معرف says:

    انا بحب مسلسل عاصي جدا ونفسي اعيش قصة حب مع شخص مثل امير

  28. غير معرف says:

    مسلسل عاصي في منتهى الروعة

  29. غير معرف says:

    المسلسل مرررره حلو ورومانسي ونفسي اتزوج رجل رومانسي مثل امير

  30. غير معرف says:

    السلام عليكم
    مسلسل عاصي كثير حلو
    امير وعاصي كمان حلوين -------- تحياتي

  31. غير معرف says:

    مسلسل عاصي جميل جداااااااااااااااااااااااا
    سلام خاص العاصي وامير سلام

  32. غير معرف says:

    اه يا عاصي مدوختيني

  33. غير معرف says:

    اه ياعاصي مدوختيني

  34. غير معرف says:

    مرسي على انكوا حطيطوا صوري لماتفهموهاقولولي

  35. غير معرف says:

    كتير حلوين عاصي وامير

  36. غير معرف says:

    سلام على الحاضرين والغايبين انا رأيى ان المسلسل ماشى حاله بس عاصى المفروض تكون شخصيتها اقوى شوى يعنى مثلا موقفها مع على هى سبب الرئيسى للمشاكل برأيى تصرفت غلط لما سكتت ع الموضوع مما سبب فى كوارث كثيرة وشكرا

  37. غير معرف says:

    انا بعشق توبا وبعشق امير ويحيى
    ومش بفوت لقطه وكل ما تتعاد بتفرج على المسلين عاصى وسنوات الضياع اجمل احساس ومعانى الحب فى االمسلسلين
    شكرا على الصور

  38. غير معرف says:

    مسل عاصي فعلا جميل وبصراحة انا بتابعه

  39. غير معرف says:

    احلى مسلسل سنوات الضيآآع وعآااصي
    روووووعه

  40. غير معرف says:

    مسلسل جميل جدا ولاكن اريد ان ارى الحلقة الاخيرة منه فمن لدبه رابط مضمون وطريقة التشغيل ارجوا منه ان بضعه هنا وباسرع وقت وله مني جزيل الشكر

  41. غير معرف says:

    انا شهرة من الجزائر انا كتير بحب عاصى لانها كتير حلو وبتعرف التمثل وشكرا

  42. غير معرف says:

    انا بموت في عناد عاصي و امير

  43. غير معرف says:

    أنا بموت في حب أمير لعاصي وأتمي أكون مثلهم

  44. توته المصراويه says:

    بجد انا توته الاسمعلاويه من مصر انا هويت المسلسل دا بجد قلبي ليه

  45. غير معرف says:

    بجد نفسي الدراما المصرية ترجع حلوة تاني ويسيبهم من مسلسلات الدم والمخدرات والقتل والعصبات وترجع احلي دراما عربية

  46. شيماء صبرى says:

    أنا بعشق توبا وهى عاصى او لميس أو أى دور تانى هى تمثله بموت فيكى

  47. غير معرف says:

    بجد انا بموت في المسلسلات التركي تحس انها حقيقه اجتماعيه صادقه انا لما بتفرج علي عاصي وامير ببقي مبسوطه اوي بحسهم حد من اهلي وبموت في بنتهم اسيا ما شاء الله جمال رباني يا رب نشوف مسلسل مصري حلو كده

  48. غير معرف says:

    انا بحب مسلسل عصى كتيرررررر وى بحب عااااااصى واميرااااااااوووووووووووووووىىىىىىى

  49. غير معرف says:

    انا بحب لميس كتيييير وبحب امير كمان اووووووى

أضف تعليقك

مدونه مباراة اون لاين

دردشه راديو محطة مصر

  • قوانين الدردشه
  • 1. ممنوع كتابه اى لينك لاى موقع
  • 2. ممنوع كتابه ارقام موبيلات
  • 3. ممنوع كتابه الايميلات على العام يمكنك ذلك فى الخاص
  • 4. ممنوع كتابه اى الفاظه خارجه عن الاداب العام
  • ومن يخالف قوانين الدردشه يتعرض للطرد
  • حمل برنامج الفلاش بلير اذا لما يعمل الشات تحميل
  • كيفيه تغير الاسم والصوره على الدردشه
  • ايها الزائر اسمك هو اول اسم فى قائمه الاسامى اضغط عليه ثم
  • غير الاسم و الصوره
  • ملحوظه : اذا كانت اللغه العربيه معكوسه اضغط على الرابط التالى
  • للتعديل language
شات عفاريت الوراق